Taidan olla aika epäsuosittu ihminen..Facebookista..
Aina kun päivitän statustani tai lisään valokuvan tms Facebookissa, niin saan huomata ettei kukaan tykkää tai kommentoi paitsi korkeintaan äitini ..
Kirjoitan ihan samantyyppisistä aiheista kuin nekin kaverit, joiden juttuja tykätään ja kommentoidaan kilpaa. Tuntuu joskus vähän tylsältä. Facebook näyttää aika raadollisesti ketkä ovat suosittuja ja ketkä eivät..
Onkohan muita kaltaisiani?
Kommentit (33)
nyt tuntuu siltä että siitä on tullut joku ihmeellinen "kukaan ei tykkää musta" juttu?
Voi mammat rakkaat! Ei teidän ihmisarvoa tai suosiota mitata millään Facebookin kommenttimäärällä.
Nyt itseäsi niskasta kiinni ja arvosta itseäsi - älä sitä ihmistä, joka olet Facebookissa!
Provosoivat kirjoitukset sielläkin vetää kansaa.
Harvemmin mua huomioidaan. Olen huomannut myös sen, että jos kommentoin jonkun kirjoitusta, niin se ihan kuin hypätään yli, siihen ei useinkaan reagoida mitään, vaikka muiden juttuja peukutetaan ja nimillä kommentoidaan. Raah. Tylsää.
Yksi tuttu tykkäsi kerran kaikkien muiden synttärionnitteluista paitsi siitä minun "Paljon onnea" toivotuksesta.
Jutuistani tykkäävät vain sisarukset ja ehkä 3 verbaalihuumorin ystävää
toisin sanoen, juttusi ovat verbaalisesti humoristisia? Tai ainakin he, ketkä jutuistasi tykkäävät, tykkäävät "yleensäkin laadukkaasta verbaalisesta huumorista"... :D Johan oli itsekehu.
että mua ainakin ärsyttää sellaiset "muka-hauskat" verbaali-iloittelut statuksissa, rasittavaa pikkunokkelaa sanaleikkiä ja vääntelyä. Äääh, kyllästyttää sellainen. Ehkä juttusi siis eivät ole niin verbaalisesti hauskoja, kuin tykkäät ajatella.
...jonka statuksia muut aina kilpaa likettää ja kommentoi. Usein ketjut ovat pitkiä yhden kuvan tai statuksen alla. Ja lisäksi olen huomannut että liikkeitäni facebookissa seuraa tiiviisti myös sellaiset ihmiset joita tosielämässä en tunne edes kovin hyvin.
Ja itse en jaksa kyylätä muiden (paitsi sukulaisteni) statuksia ja tekemisiä. En juuri koskaan kommentoi muille. Se ei vaan kiinnosta minua, mut ei se tarkoita ettenkö pitäisi oikeassa elämässä ihmisistä jotka ovat fb-kavereitani.
koska mulla ei ole ystäviä. Tiedän itsekin mitä mulla on meneillään, mitä sitä sinne ylös kirjaamaan ;)
Jutuistani tykkäävät vain sisarukset ja ehkä 3 verbaalihuumorin ystävää
toisin sanoen, juttusi ovat verbaalisesti humoristisia? Tai ainakin he, ketkä jutuistasi tykkäävät, tykkäävät "yleensäkin laadukkaasta verbaalisesta huumorista"... :D Johan oli itsekehu.
Kyllä tässä ketjussa on useammastakin kommentista tullut mieleen, että joskus sitä syytä muiden hiljaisuuteen täytyy vaan hakea itsestä eikä niistä muista. :)
kirjoittaa mahdollisimman tyhmiä ja tyhjänpäiväisiä juttuja, niin tykkääjiä riittää. Mun kavereista yksi saa ison kasan tykkäyksiä viesteillään, jotka ovat tyyliin "Hyvää sunnuntaita kaikille, rakkaat!".
On saanu enemmän kommentteja kuin lapsikuvat. Ehkä se johtuu siitä kun lemmikit on aina vähän sellaisis vauveleita. Välillä näkee söpöjä lapsikuviakin, mutta ei ihmisiä kiinnosta joka ikisiin lapsikuviin kommentoida jos joku äiti haluaa jatkuvasti huomiota ja ihailuja muilta. Pääosin ei muita kiinnosta oikeesti muiden lapset ja kuvat niin paljoa et jokakuviin tai päivityksiin jaksais kommentoida koska ei se lapsi muille merkkaa tai ole niin ihmeellinen asia kuin äidilleen. Meillä jokaisella omat rakkaat ja lemmikit joita rakastetaan ylikaiken ja keskityn itse ainakin enemmän omiin rakkaisiin kun toisten lapsiin tms. Ja ne jotka päivittää omien lastensa paskojen väreistä yms kehityksistä niin ei muita oikeesti tollaset intiimi/likaiset ällöttävät jutut edes kiinnosta. Et en ihmettele jos teidän lapsikuvat tai aiheet menee muiden ohi koska nimenomaan ei ole ensimmäisenä kiinnostuslistalla, vaan ihan muut jutut kiinnostaa :) rajansa kaikella.
Aina kun päivitän statustani tai lisään valokuvan tms Facebookissa, niin saan huomata ettei kukaan tykkää tai kommentoi paitsi korkeintaan äitini .. Kirjoitan ihan samantyyppisistä aiheista kuin nekin kaverit, joiden juttuja tykätään ja kommentoidaan kilpaa. Tuntuu joskus vähän tylsältä. Facebook näyttää aika raadollisesti ketkä ovat suosittuja ja ketkä eivät.. Onkohan muita kaltaisiani?
Hmm, kommentoitko tai "tykkäätkö" muiden jutuista? Minä en ainakaan kommentoi sellaisten, jotka ovat itse epäaktiivisia, ts. jotka eivät koskaan kommentoi tai tykkää minun jutuistani. Vastavuoroisuutta:)
Yksi tuttu tykkäsi kerran kaikkien muiden synttärionnitteluista paitsi siitä minun "Paljon onnea" toivotuksesta.
että mä tykkään vain sellasista jutuista joista OIKEASTI tykkään, en mieti että voinko tykätä juuri tämän henkilön jutuista tai että en kyllä ainakaan tuon juttuun kommentoi. Kommentoin niihin julkaisuihin joihin mulla sattuu olemaan kommentoitavaa. Hyvin harvoin aktivoidun päivityksistä, joissa on tosiaan jotain "hyvää sunnuntaita" jne. En enää kovin usein edes tykkää sellaisista kuten "äidin nico tänään 7 vuotta". Omituisesti ovat alkaneet vain ärsyttää, vaikka tajuan kyllä ettei ole syytä ärsyyntyä.
Itse päivittelen tosi harvoin, mutta olen muuten aktiivinen ja tykkään kommentoida muiden juttuja. Kuvat on myös kivoja, mutta tosiaan lasten taviskuvia ei tule enää huomioitua kuin erityistilanteissa.
en enään viitti facebookiin kirjoitella tai linkittää mitään kun yksi tai maksimissaan 2 tykkää jutuista. Toisilla kavereilla tykkää 10 ihmistä eli kait se on joku suosituimmuus kilpailu. Itselläni on vain kyllä n. 35kaveria.
Eli ne jotka painelee ahkerasti toisten päivityksiin tykkää, saavat myös itse paljon peukutuksia.
Johtunee siitä, että olen sellainen "kaikkea kommentoiva" -persoonana muutenkin ja Fbookissa ihan samanlainen eli tykkäilen toisten jutuista ja kommentoin niitä. Miehen juttuja taas kommentoidaan harvoin ja mies ei pahemmin kommentoi toisten.
Eli ap, jos se kommenttien saaminen on sulle tärkeää, niin aktivoidu itse ensin. Sinänsä onko sillä nyt merkitystä? Ainakin itselläni se kaikkeen sanominen on osa persoonaa kaikessa käytöksessä...
Itse päivitän tosi harvoin ja silloinkin itselleni on yhdentekevää tykkääkö tai kommentoiko niihin kukaan. Itse kommentoin vain juttuja, joihin mulla on jotain oikeaa sanottavaa, mitään tyhjänpäiväisyyksiä en peukuta tai kommentoi. Olen varmaan vähän pihalla koko Facebookista, kun en tiennytkään, että kommenttien määrä ja tykkämiset merkitsee siellä aikuisillekin noin paljon.
Ne, jotka saa jotain 10-20 tykkäystä ja kommenttia on ainakin mun kavereissa niitä, joilla on jotain 600 kaveria... Mulla itsellä on vaan 100 ja saan yleensä ihan 3-5 tykkäystä. Se on se tietty prosentti, mikä tykkää. Katsopa huviksesi, ne joiden jutuista tykätään, niin niillä on satoja FB-kavereita.
Itselläni on noin 100 kaveria -tunnen kaikki aika hyvin enkä ole hyväksynyt kaveriksi vieraita. Mukana on paljon ystäviä, sukulaisia, muutamia hyviä kolegoita jne. Siltikään minua ei Facebookissa huomioida. Tyhmä tunne tulee enkä enää halua päivittää sinne mitään.