Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla aika epäsuosittu ihminen..Facebookista..

Vierailija
22.11.2011 |

Aina kun päivitän statustani tai lisään valokuvan tms Facebookissa, niin saan huomata ettei kukaan tykkää tai kommentoi paitsi korkeintaan äitini ..

Kirjoitan ihan samantyyppisistä aiheista kuin nekin kaverit, joiden juttuja tykätään ja kommentoidaan kilpaa. Tuntuu joskus vähän tylsältä. Facebook näyttää aika raadollisesti ketkä ovat suosittuja ja ketkä eivät..

Onkohan muita kaltaisiani?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Niillä, joiden jutuista tykätään enemmän, on enemmän kavereita fb:ssa

TAI

- He ovat aktiivisempia fb:n käytössä

TAI

- Heillä on paremmat jutut

Usein huomaan, että tuo viimeksi mainittu on kuitenkin aika tärkeä. Monta ystävääni on saattanut linkittää saman jutun hiukan erilaisella kommentilla. Se kenellä on jotenkin sisällökkäin kommentti saa paljon enemmän keskustelua aikaiseksi kuin vastaavasta jutusta joillain muilla sanoilla kirjoittanut. Esimerkiksi.

Vierailija
22/33 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin stressasin, jos kukaan ei kommentoitunut statuksiani. nykyisin ei jaksa kiinnostaa.. harvoin enää kirjoittelen mitään, tai lisäisen kuvia tai mitään. välillä näen kunka kavereistani on joku "tipahtanut" pois. ennen olisin ollut tolaltani, mutta nyt kohautan olkapäitäni.

tiedän, ketkä mun ystäviä on ja ketkä ei .. ja se on tärkeintä! tiedän joitakin, jolla on facebookissa satamäärin ystäviä, mutta ovat silti oikeassa elämässä aika yksinäisiä. tuttuja riittää, mutta ei lainkaan sydänystäviä.

kannattaa muistaa, että facebook ei kerro totuutta susta tai kenestäkään. sen sijaan tekstarit ja kirjeet ja oikeat halaukset todistavat paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb toimi siten, että jokaisen siinä "virrassa" näkyy niiden päivitykset joita on itse tykännyt/ kommentoinut kaikista aktiivisimmin. Eli jos haluaa nähdän sellasen kamun statuksen jolle ei hirveesti oo peukkua näyttänyt niin sen joutuu erikseen hakemaan nimellä. Jos siis olet kerran "pudonnut" pois jonkun kaverin statusvirrasta niin sinne on vaikea päästä takaisin.

Olipa vaikee selittää... toivottavsti joku ymmärsi... ja toivottavasti mä oon ymmärtänyt oikein.

Ja tietenkään et voi tietää miten muut ovat rajanneet omassa virrassa näkyvät asiat.

Vierailija
24/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne, kyllä joistaki kuvista tykäillään (pari hyvää kaveria yms) ja sitten statuksista tykkäillään joskus, riippuu iha mitäkirjoittaa ja joskus tulee jostain syystä iha hyviltäki kavereilta ilkeetä kommenttia? :o , koulussa yritän olla ystävällinen ja mukava kaikille, hymyilen , nauran paljon, puhun myös kaikille mukavia mutta jotenki tuntuu et kaikki aina torjuu mut ja niil on semmonen "oot vittumainen mee vittuu asenne" tekisimpä mitä tahansa ja sit ne mulkoilee ilkeesti, ja facessakin huomaa monesti kuinka ihan hyviä kavereita "katoaaa" listalta ja sitten kun käyn kattoo niin joo se on karsinu kavereitaaan ja ku selaan jäljellä olevia niin mietin välis et mitähän vittua toi tekee tos eihän ne ees puhu ikinä jne, ja heti tulee paska fiilis ja mietin et miksä just mus on pitäny nakata sieltä vaikka oonki ihan mukava ja monesti tulee irl, hyviä keskusteluja kyseisten henkilöiden kasn :o en ymmärrä & sori tämmönen RAAMATTU

Vierailija
25/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä on tullut aikuisille ihmisille niin iso asia. Oikein hävettää, että monesti mietin tarkkaan, mitä FB:hen kirjoitan, ja sitten käyn innokkaana katsomassa, ovatko muut kommentoineet. Jotenkin säälittävää touhua.

Mutta niistä tykkäämisistä ei kyllä oikeesti ole mitään iloa. Mulla on joitain kavereita, jotka ilmeisesti painavat "Tykkää"-nappia jokaisen lukemansa viestin jälkeen. Ei se nyt hirveästi mun itsetuntoani kohota.

Se on kyllä kivaa, jos jostain päivityksestä herää pitkä keskustelu, mutta toisaalta, jos haluan keskustella, voin aina tulla tänne av:lle. Tai mikä hurjinta, puhua vaikka miehelleni tai soittaa jollekulle. Tai kutsua vieraita.

Vierailija
26/33 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin rajannut porukkaa vahingossa pois ja ihmettelin, kun kukaan ei kommentoinut mitään.

Vierailija
27/33 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuistani tykkäävät vain sisarukset ja ehkä 3 verbaalihuumorin ystävää, muuten minua ei huomioida. Itse olen ystävällinen ja käyn katsomassa ihmisten päivityksia, kommentoin niitä hyvällä mielellä.

En tiedä miksi minusta ei pidetä, mutta olen jo alistunut siihen. En vai tajua. Ehkä olen ylimielinen tai omahyväinen tai lässyn-lää.

Vierailija
28/33 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvat ja päivitykset näkyvät kaikille kavereilleni.. Entistä masentavampaa.

Vierailija
29/33 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samoja kokemuksia. Tulee kyllä kurja olo :(

Vierailija
30/33 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri kirjoita enää mitään, nolottaa kun kukaan ei tykkää tai kommentoi. Ei mulla kyllä montaa kaveriakaan ole, en kehtaa pyytää ketään.

Vierailija
31/33 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on imbesillien maailma, eikä kulu kauaa kun se näyttäytyy myös ympäristömme tuhona. Jos et ole suosittu, et ehkä ole tarpeeksi tyhmä, sillä tyhmyys kelpaa monelle.

Vierailija
32/33 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kismitti, kun entinen luokkakaveri kysyi jossain päivityksessäni:

"Miks kukaan ei koskaan tykkää sun julkasuista?"

Eikä ollut hyväntahtoinen kysymys, vaan vittuilua.

Vierailija
33/33 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täälläkin. Minäkin kun facebookissa päivitän ja jaan jotakin, esimerkiksi omia tekemiä piirroksiani, niin viime aikoina usein ne ovat olleet, kun niitä ei huomattaisi. Facebook-kavereistani suuri osa, paitsi äitini ja paras ystäväni, eivät kiinnitä niihin minkäänlaista huomiota, ei tykkäystä saati sitten kommenttia. Se tuntuu niin surulliselta, aivan kun kukaan ei välittäisi minusta :(.