Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä 40+ nainen arvostaisitko lahjana kauneustuotteita?

Vierailija
01.12.2011 |

Tarkoitan kasvonaamioita, rasvoja yms muita ihon hoito/hemmottelu tuotteita.

Ymmärtkö sen niin, että sinulle annettaisiin vihjeena nuo tuotteet, että kannattaa panostaa enemmän ihon hoitoon vai olisitko iloinen saadessasi kyseiset lahjat?

Jos ei miellytä, kertoisitko mitä toivoisit saavasi lahjaksi? :)

Kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä. Nythän niitä vasta tarvitsen! :D

Vierailija
2/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisi niiden päälle juurikaan, kaikki tuollaiset tuntuu minusta liian monimutkaisilta ja aikaavieviltä :-) Itse henkilökohtaisesti arvostaisin tällä hetkellä eniten lippua Rammsteinin konserttiin, mutta se on valitettavasti loppuunmyyty... t. Rouva 46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotyypilleni sopivia.

Vierailija
4/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity siihen, tulkitsisinko lahjat vihjeinä vai vaan luksuksena, vaan siihen, että minä tunnen jo oman naamani ja ihotyyppini ja sen, miltä minä haluan näyttää ja tuoksua. En usko, että sinä tai kukaan vieras onnistuisi ostamaan siihen sopivia tuotteita, sorge vaan.

Jos välttämättä haluat antaa jotain kosmetiikkaan liittyvää, osta esim hyviä käsintehtyjä palasaippuoita tai löylytuoksua tai vastaavaa jotain sellaista, mikä ei ole ihan noin henkiolökohtaista ja iholle tulevaa, vaan jonka voi käyttää esim vierasvessassa, tms. Mut parempi lahja toki olisi vaikka amaryllis tai sit ihan joku sellainen, joka osoittaisi, että sä tunnet mut ja olet miettinyt juuri minuua, etä vain geneeristä nelikymppistä naista. Oppperaliput ois aika täydellinen lahja. Hyvä teatteriesitys myös. Ne ois sellaista luksusta, jota haluaisin.

Vierailija
5/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laadukkaita tuotteita. :) Mutta pitäisin esim. myös hyvin kirjoitetuista kirjoista,suklaasta, lahjakortista kosmetologille jne.

Vierailija
6/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingistä tuliaisena (asutaan kyllä espoossa, mutta tämä tuliaisjuttu on perheen inside-huumoria) Lancomen visionnaire seerumin ja minusta oli ihana ylläri! Sain myös suklaata :) .. Eli kyllä ilahduttaa.

Vierailija
7/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen herkkäihoinen atoopikko, enkä voi ihan mitä tahansa voidetta naamaani laittaa eli saattaisi tulla paha ohari. Mutta tässä valossa olisi hyvin outoa, jos niin läheinen, joka voisi kosmetiikkaa lahjoittaa, ei tuota jo tietäisi..

Vierailija
8/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osaa ostaa mieluista ja jos jonkun jo käytössä olevan ostaa, niin ei siinä oikein mitään "lahja-arvoa" ole.

Mulle kävis vaikka villasukat ai lapaset tai hyvä kirja tai liput teatteriin.

Vierailija
9/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin harva tuote sopii minulle. Kasvoni reagoivat voimakkasti esim turpoamalla tai kutisevana ihottumana.

Vierailija
10/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjanantaja tuntee minut niin hyvin, että lahja sopii ihotyypilleni ja tuoksumakuuni, niin sitten olisi mukava saada tuollainen lahja.

Pitäisin myös vaikkapa hyvästä kirjasta tai levystä, villasukista, suklaasta, pyjamasta tms. perinteisestä. Ai niin, ja olisin salaattilingon tarpeessa :)

Vierailija
11/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, antaja tuskin onnistuisi valitsemaan tuotteita mun makuun. Toisekseen ainoa ihonhoitoaine, jota mä nykyisin käytän, on suihkusaippua.

Paras lahja mulle olis varmaan joku kahvi- tai kermalikööri tms. puteli, sen voi aina kierrättää, jos ei itse välitä.

Vierailija
12/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kun ei ole rahaa ostaa mitään sellaista

Vierailija
13/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyneen miettiä vielä. :)

Vierailija
14/14 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti kauneus hoitolaan olisi tosiaan luksusta. Jos rasvat ja naamiot olisi hyviä ja sopisivat iholle niin iloinen olisin niistäkin.