Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"säälittää kun niin masentunut että tekee tuommoista.."??? mitä hel....iä...kyl nyt jokainen

Vierailija
22.11.2011 |

tietää mitä tekee jos tappaa toisen, herätkää jo!!! En voi kun ihmetellä joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa...Jos olet niin masentunut että ajattelet vahingoittaa lapsiasi niin hyppää ite vaikka ylimmäisestä kerroksesta sit ja kato et joku huolehtiii lapsista sillä aikaa... Nyt kyl tekee mieli sanoa vähän rumia sanoja...idioottinaisia jotka tekevät näin lapsilleen, haluaisin kuristaa heidät. Mä oon siis niin vihainen, eikä kannata mainita edes masennussanaa - omia valintoja tekevät, toivon todella että jossain vaiheessa elämää saatte maksaa tuommoisesta ja kalliistikin!!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluta, että tämä saa siitä rangaistuksen ja tuntea sääliä tekijää kohtaa, jos sairaus on teon saanut aikaan.

Vierailija
2/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

depressio yleensä estää ihmistä aktiivisesta toiminnasta. Silloin ihminen on aloitekyvytön, eikä tee mitään kovin pahaa. Ihminen on silloin sisäänpäin käpertynyt. Näm luin Ip-lehdestä taannoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia harvemmin tapetaan järjissään.

Ottaen huomioon että toinen lapsista on 5 kk ikäinen niin lapsivuodepsykoosi mahdollinen.

tieto perustuu (lapsia ei tapeta kuin psykoosissa)? Voisihan sitä ajatella, että kaikki murhaajat ovat mielisairaita, eikä heitä pitäisi laittaa vankilaan vaan mielisairaalaan? Kuitenkin oikeudessa erotellaan ne, jotka ovat olleet harhoissa ja ne ketkä eivät ole. Lapsivuodepsykoosi on mahdollinen mutta äidit valitettavasti kykenevät tappamaan lapsensa ilmankin.

Vierailija
4/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluja...Vaikka kuinka hullu / schizo olisin niin kyllä TIETÄISIN KETKÄ MUN LAPSET OVAT ENKÄ IKINÄ VAHINGOITTAISI HEITÄ...!!!!! Piste!

Vierailija
5/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis niin vihainen, eikä kannata mainita edes masennussanaa - omia valintoja tekevät, toivon todella että jossain vaiheessa elämää saatte maksaa tuommoisesta ja kalliistikin!!!!!

Kliininen depressio muuttaa maailmankuvan. Ja teon voi ymmärtää vaikka ei sitä hyväksykään.

Vierailija
6/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tyhjää laulat.

Vierailija
7/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sairastu koskaan vakavasti. Huh-huh, et kyllä tiedä oikeasta maailmasta yhtään mitään, ihmisten erilaisista sairauksista...

Vierailija
8/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuminenhan sitten varmaan oikeuttaa tappamaan...

Vierailija
9/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa vakavasti masentuneista tappaa itsensä ja toiset lapsensa. Kai niillä jo lähtökohtaisesti on joku ero ajatusmaailmassa.

Vierailija
10/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttäytyä miten vain ja tehdä mitä huvitta, koska onhan hän...masentunut tms....okeej....ymmärrän!!!! ---- (not)

Vierailija
11/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä pitää olla ellei sitä ymmärrä.

Psykoottinen on yhtä paljon vastuussa teoistaan kuin jalaton siitä ettei voi kävellä.

Vierailija
12/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanottu että tekijä olisi ollut masentunut/psykoosissa? Ihmiset tappaa toisiaan ihan täysissä järjissäänkin.

Vierailija
14/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppää ite ylimmästä kerroksesta, haluaisin kuristaa heidät, mä oon niin vihainen... Jos ajattelutapasi on noin agressiivinen normaaliolosuhteissa (?), mitä tapahtuisi jos sinulla olisi mielenterveysongelmia + valvomista + pieniä itkeviä/kiukuttelevia lapsia eikä ketään muita kotona...? Minä luulen, että silloin voisit itsekin tehdä melkoisen ikävän valinnan. Ei-potentiaalinen väkivallantekijä katsoisi asiaa rationaalisemmin, esim. syy-seuraussuhteita pohtien. Väkivalta ei tule nyrkistä vaan aivoista, ja siinä suhteessa ihminen on täysi eläin joista voidaan erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
15/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään ei masennus tule kuin kirkkaalta taivaalta, ja jokainen tietää, ettei se poistu ainakaan muita tappamalla. Minustakin tuollaiset tyypit on jotain ihan uskomatonta... tekis mieli pieksää..

Vierailija
16/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppää ite ylimmästä kerroksesta, haluaisin kuristaa heidät, mä oon niin vihainen... Jos ajattelutapasi on noin agressiivinen normaaliolosuhteissa (?), mitä tapahtuisi jos sinulla olisi mielenterveysongelmia + valvomista + pieniä itkeviä/kiukuttelevia lapsia eikä ketään muita kotona...? Minä luulen, että silloin voisit itsekin tehdä melkoisen ikävän valinnan. Ei-potentiaalinen väkivallantekijä katsoisi asiaa rationaalisemmin, esim. syy-seuraussuhteita pohtien. Väkivalta ei tule nyrkistä vaan aivoista, ja siinä suhteessa ihminen on täysi eläin joista voidaan erottaa jyvät akanoista.

Elämä kun usein on paljon paremmassa jamassa, kun nukkuu tarpeeksi. Kyllä se vaan on ihan oma valinta, antaako itsensä mennä äärimmäisyyksiin vai ei. Ja jos on jo valmiiksi mielenterveysongelmia, eiköhän olisi viisainta kysyä ammattilaisen käsitys lapsenteon järkevyydestä. Ja jos eka lapsi ottaa tiukoille, niin on kyllä aika idiootti, jos hankkii vielä toisenkin. Kyllä ne vaan on omia ratkaisuja, joista pitäisi itse kantaa vastuu, eikä laittaa pieniä lapsia maksajiksi.

Ja turha selittää että voi voi kun ei ole tukiverkkoa. Jos on kovilla, ihan varmasti saa rahalla lapsenhoitoa, tai sitten ilmoittaa isovanhemmille, kummeille, sedille, enoille, tädille, sisaruksille, kavereille, kelle vain, että nyt en enää jaksa, hoitakaa ja auttakaa. Tai hommaa sossun kanssa tukiperheen, jonne lapset voivat välillä mennä.

Ja teidän kukkahattutätien on ihan turha selittää että voivoi kun se ei ole niin helppoa ja voivoi kun sitä ei masentuneena jaksa ja ymmärrä. Pitää perkele olla sen verran selkärankaa, että jos on äiti, pitää ensisijaisesti huolen että lapset ovat turvassa, eikä ainakaan tapa heitä. Vai onko se tappaminen sitten muka jotenkin helpompaa ja kätevämpää kuin avun pyytäminen?

Vierailija
17/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava masennus ei kyllä saa ihmistä tappamaan muita kuin itsensä, psykoottinen masennus taas voi saadakin. Mutta onko sanottu, että tuolla äidillä olisi kumpaakaan? Voi hyvin ollakin, mutta äiditkin ihan oikeasti voivat tappaa lapsensa olematta varsinaisesti mieleltään sairaita. Eihän kaikkia muitakaan tappajia vapauteta sillä perusteella, että tappaminen ei oikein ole kiva juttu ja pitää olla vähän outo jos semmoista tekee.

Vierailija
18/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia harvemmin tapetaan järjissään.

Ottaen huomioon että toinen lapsista on 5 kk ikäinen niin lapsivuodepsykoosi mahdollinen.

Vierailija
19/19 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa vakavasti masentuneista tappaa itsensä ja toiset lapsensa. Kai niillä jo lähtökohtaisesti on joku ero ajatusmaailmassa.

Hannu Lauerma, psykiatrisen vankisairaalan vastaava ylilääkäri joka on tehnyt mm. mielentilatutkimuksia , sanoo että taustalla on usein muutakin kuin syvä masennus. Se edellyttää poikkeavaa luonteenrakennetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi