G: Noloin moka, jonka olet teini-iässäsi tehnyt?
Eli mokia, joita olette teini-iässä tehneet ja ne hävettävät vieläkin.
Minulle kävi 12-vuotiaana niin, kun oli koulussa tanssit, ja yhtäkkiä musiikki loppui joksikin aikaa, niin pieraisin kaksi kertaa todella äänekkäästi. Olimme silloin juuri päässeet hitaisiin.
Toinen kävi 13-vuotiaana, kun lähetin vahingossa kaverin vanhemmille rakkausviestin, joka olisi pitänyt lähettää poikaystävälle.
15-vuotiaana olin pojan kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä, ja hups! Menkat alko juuri silloin, kun olin päässyt riisuuntumaan.
Kommentit (24)
15v 3 kaverin kanssa oltiin kaupungilla no minulle ja 2 kaverille tuli vessa hätä ja 2 muuta menivät ensin heillä meni 10 min ja vessassa en saanut nauhoja auki ja pissat suihkusi housuun ja kyllä oli noloa kun piti kävellä 4 km autolle
Kusin koulussa housuuni ja mun säätö tekee ain sillee et puristelee mua pepusta niin se vissiin osu märkään kohtaan ju ei enää sinäpäivänä sitä tehny
Öööh no olin 11v mut tää oli silti tosi noloo.. laitoin vahingossa snäpissä mun ms sellasen nolon kuvan itestäni ja sen näki melkei 50 tyyppiä ja noin 10 tyyppiä otti ss 😅