EN keksi mitään joululahjaa meidän 13 v pojalle! Auttakaa!
Kommentit (10)
kirjoittamaan lista toiveistaan ja sanot, että yksi toteutuu (tai kaksi tai kolme..). On sitten edes jonkilainen yllätys mitä saa.
ja valkkaat sitten siitä listasta ne mitä haluat ostaa. Ja korosta että se on TOIVE lista, ei mikään jouluna saatavien esineiden lista...
Ihmettelen että et tunne omaa poikaasi niin hyvin että tietäisit mitä hän haluaa. Surullista.
Sarjakuista? Elokuvalipuista? Cooleista vaatteista? Musiikista? Urheilusta?
Ymmärän ap:ta oikein hyvin! Mulla on 9 vee poika ja siltä ei toivelistaa ole koskaan tullut. On varsin vaatimaton Roope Ankka tyylinen poika, eli rahasta kiinnostuis ja laittaisi visusti sen pankkiin..
Itse ostan pojalleni minijääkaapin ja täytän sen limulla ja suolapähkinöillä lisäksi ostan Star Wars pleikkaripelin voidaan sitten yhdessä sitä pelata ja varmasti tykkää vaikka ei osannut noita pyytäkään..
Hyvää joulua ap:lle ja pojallesi, viettäkää mukava rauhallinen ja herkullinen joulu!
Lapsi nauttii ihan hirveästi siitä, kun on kuitenkin saanut jonkun lahjan mitä on kovasti toivonut -ja sen lisäksi ehkä muita mukavia yllätyksiä. Jouluun kuuluu sekä jonkun lahjatoiveen täyttyminen mutta myös yllätykset.
Kuunnelkaa lapsianne!!! Lasten toiveet voi joskus olla tosi hellyyttäviä ;) Meidän 4 vuotias tyttö toivoo kovasti mm. punaisia villasukkia :))) Toki kirjeessä oli toivottu myös leluja yms. mutta hän oli ihan itse tykönään miettinyt, että punaiset villasukat olisi ihana lahja :)
Tai jos et kysy niin lukeminen kannattaa aina! -Osta joku fantasiakirja!
Sitä miehenikin suosittelee..
Ymmärtäisin ap:n aloituksen juuri näin, lapsi ei osaa oikein toivoa mitään ja tarvitsee näin vähän apuja. Ei kaikilta lapsilta tule kilsan pitkää listaa, ja meillä on " hienovaraisesti kasvatettukin" lasta niin, ettei tavarasta syntyisi elämän sisältö. T.8
MInun 9-vuotiaani katsoi juuri jotain mainosta, ja ihaili minijääkaappia, suunnitteli sitä keittiön pöydälle, hänelle ei tullut mieleenkään, että sen voisi saada omaan huoneeseen!!! Jess!
jos on niin osta joku peli siihen tai sitten musiikkia niistähän nuo aina tykkää. Kerääkö jotain??? ja karkki taitaa aina olla kova sana ja raha tai lahjakortti vaateliikkeeseen...