Loppuviikoksi luvassa taas +7, ei paljon ole toppavaatteilla käyttöä
Kommentit (11)
jouluksi ehtii:) Eiköhän sitä lunta/pakkasta saada taas kohta pitkäksiaikaa ja kyllästymiseen asti.
siellä on alla aan yhdet ohuet vaatteet. Ja olen ihan tarkkaillut niin kaikilla lapseni päiväkodissa on toppavaatteet, ollut jo yli viikon, Helsingissä näin. En minä ainakaan jaksa sitä kerospukeutumista ja kun välillä tuulee niin tuntuu tosi kylmältä. Sitä olen kyllä ihmetellyt kun monella lapsella olen nähnyt jo Kuomat jalassa..
villavaatehaalaria toppapuvun alle, paksuja vuorillisia kinttaita.... Lapsi ihan hiessä, mutta kun heidän mielestään nyt on sydäntalvi, kun kalenteri sanoo niin. Nytkin ulkona +5. Ja arvatkaa vaan olenko sanonut asiasta kauniisti ja vähemmän kauniisti.
nyt pärjää vielä viime talvisilla.
Ulkoilu on paljon mukavampaa kosteassa säässä, kuiva pakkanen rasittaa limakalvoja.
Toivottavasti tulee tosi lauha talvi. En tykkää lumesta enkä pakkasesta yhtään.
Mitä kivaa tuolla rapakossa muka on. Mua ei ainakaan kiinnosta olla pihalla yhtään. Paljon mukavempi olisi jos olisi pikku pakkanen ja lumi maassa. Johan tulisi hieman valoisampaakin. En toivo paukkupakkasia mutta pieni pakkanen ja lumi maahan niin olisin tyytyväinen:)
vesisade kastelee vaatteet ikävästi. Kerrankin jo lyhyen räntäsateessa seisoskelun aikana sulanut räntä imeytyi toppatakista läpi.
ja ulkona siis lapsen mielestä hirmu tylsää.
Kun mittarissa oli aamulla +7 astetta, niin toppavaatteet tuntui liioittelulta ainakin täällä Helsingissä.Takissa fleecevuori ja yleensä liikkuu ulkona tosi paljon. Voi olla etteivät tänään edes ulkoile, jos sataa.
En tykkää lumesta ollenkaan. Nättiä ehkä joo joulunaikana, jos on vastasatanutta lunta, mutta muutama päivä sitä maisemaa riittää hyvin :)