Mitä teidän lapsi ottaa tänään evääksi lakon takia?
Meillä jogurtti, leipää ja omena.
Kommentit (10)
joulupiparin ja pillimehin, ihan vaan siksi että koulupäivä 6 h + matkat yli 2h. onko tänään joku ruuanlaittajiennlakko? Pääsen kyllä viemään lisää evästä.
kertomaa mullekin.
Varmaan joku Helsinkiläisten juttu taas, kun näin moni on ihan tietämätön.
kertomaa mullekin. Varmaan joku Helsinkiläisten juttu taas, kun näin moni on ihan tietämätön.
Vain tämä yksi päivä.
Pataruokaa, leipä ja salaattia. Onneksi on pieni päiväkoti, niin saavat lämmitettyä kaikkien ruoat.
Pataruokaa, leipä ja salaattia. Onneksi on pieni päiväkoti, niin saavat lämmitettyä kaikkien ruoat.
Meidän päiväkodissa sanottiin, että eivät saa käyttää mikroa. Ilmeisesti eri ohjeet eri paikoissa.
Mä pistin leipää, vihanneksia, rahkaa... Onneksi ei pitkä päivä mun lapsella. Laitoin pillimaidon, mutta unohdin laittaa mukin vettä varten.
Meidän päiväkodissa sanottiin, että eivät saa käyttää mikroa. Ilmeisesti eri ohjeet eri paikoissa. Mä pistin leipää, vihanneksia, rahkaa... Onneksi ei pitkä päivä mun lapsella. Laitoin pillimaidon, mutta unohdin laittaa mukin vettä varten.
Meillä ei ollut mitään mainintaa asiasta ja itse vielä sanoivat, että pystyvät itse tekemään välipalat, joten oletan, että voivat käyttää mikroa. Ja juomat ja muut saavat normaalisti päiväkodista, joten keittiön ja jääkaapin täytyy olla käytettävissä. (Keittiö ei tietääkseni ole tuolla Tampereen Aterian, kuten monessa paikassa.)
Taasko jotkut älypäät lakkoilee?