Minusta on hieman ristiriitaista kuinka tässä maassa ja tällä palstalla
jaksetaan haukkua ihmisiä=naisia siitä etteivät he kiinnitä ulkonäköönsä pahemmin huomiota ja samalla kuitenkin solvataan ja hyökätään sellaista vastaan joka jaksaakin niin tehdä.
Mikä logiikka siinä on AV-palstan kusipäisyyslogiikka vai???
Kommentit (7)
Joko ovat rumempia, koska joutuvat puunaamaan itseään, tai sitten laiskempia, koska eivät tee sitäkään vähää ulkonäkönsä eteen kuin minä. Tietysti sama pätee kaikkeen muuhunkin; töissäkäyvät eivät jaksa lapsiaan, kotiäidit taas niin laiskoja, etteivät viitsi tehdä oikeita töitä (paitsi minä, jolla muista poiketen on järkevät syyt valinnoilleni). Tästä tulee sitten niiiin hyvä mieli, koska totean olevani palstan (ja epäilemättä koko maan) paras ihminen. Voit yrittää kumota teoriani, mutta et varmasti onnistu.
naikkosia jotka ajattelevat juurikin noin!!
Joko ovat rumempia, koska joutuvat puunaamaan itseään, tai sitten laiskempia, koska eivät tee sitäkään vähää ulkonäkönsä eteen kuin minä. Tietysti sama pätee kaikkeen muuhunkin; töissäkäyvät eivät jaksa lapsiaan, kotiäidit taas niin laiskoja, etteivät viitsi tehdä oikeita töitä (paitsi minä, jolla muista poiketen on järkevät syyt valinnoilleni). Tästä tulee sitten niiiin hyvä mieli, koska totean olevani palstan (ja epäilemättä koko maan) paras ihminen. Voit yrittää kumota teoriani, mutta et varmasti onnistu.
Kävikö mielessä että tällä palstalla kirjoittaa useampi kuin yksi henkilö?
että tänne kirjoittelee helkkarin erilaisia ihmisiä aivan erilaisilla taustoilla ja arvoilla. Etkö muka ole huomannut samaa ristiriitaisuutta muissa ketjuissa?
että tänne kirjoittelee helkkarin erilaisia ihmisiä aivan erilaisilla taustoilla ja arvoilla. Etkö muka ole huomannut samaa ristiriitaisuutta muissa ketjuissa?
harmaasta massasta!
Jos olet köyhä, lihava, ruma, yksinhuoltaja, naimisissa ulkomaalaisen kanssa, työtön, tai muuten vaan sinulla menee huonosti, sinua halveksitaan.
Jos olet naimisissa rikkaan, hyvin toimeentulevan miehen kanssa, sinulla on tilava asunto (omakotitalo) kahdet autot, olet sporttinen, aktiivinen, hyvin pukeutuva, hoikka, kaunis, lomailet luxuslomilla, olet uratitietoinen/akateeminen/ kotiäiti ilman taloudellisia esteitä (voit olla niin kauan kuin haluat) jne sinua kadehditaan!
Kummassakin tapauksessa sinut haukutaan pystyyn, olet joko itsekäs materialisti (hyvintoimeentuleva Espoolainen kotirouva), tai köyhä, ruma ja lihava työtön Korsolainen YH-äiti.
Ja kaikkea kadehditaan: lasten merkkivaatteita, äitien huoliteltua, hoikkaa ulkomuotoa, akateemista tutkintoa, uratietoutta, hyvää ammatillista asemaa ja palkkaa, upeaa omistusasuntoa, kalliita vihkisormuksia, isovanhempien taloudellista ja lastenhoidollista apua jne
..touche..