Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hometalon aiheuttamista oireista?

Vierailija
21.11.2011 |

Olen alkanut epäillä, että eräiden tuttujen kotona on jonkun sortin home ongelma :(

Lapsen kaverin koti siis kyseessä. Aina kun kaveri käy meillä, huomaan selvästi hänen vaatteiden haisevan voimakkaasti tunkkaiselle, suorastaan jopa ummehtuneelle, haju tulee heti jo ulkovaatteissakin, ja se haisee selvästi koko eteisessä ja siellä missä lapsi liikkuu :/

Samoin toisinpäin, kun oma lapseni tulee kaverin luota, vaatteisiin on tarttunut selvästi outo, välillä melkein pistävä haju, ja ne on pakko laittaa heti pesuun. En mielellään lastani edes päästä sinne, kun pelkään, että talossa on oikeasti jotain vikaa. Onneksi leikkivät mielellään ulkona.

Epäily vain vahvistui, kun kävin perheen äidin pyynnöstä kahvilla, kun vein lapseni heille. Olen itse allerginen esim. siitepölyille, ja monille eläimille. Minulla meni nenä tukkoon talossa, ja koko illan kyläilyn jälkeen oli kurkussa "polttava" tunne. Tosi omituinen, en ole koskaan aiemmin törmännyt moiseen. Flunssaa tms. minulla ei ole tällä hetkellä, joka selittäisi moisen. Meni ohi seuraavaan aamuun mennessä.

Voiko home aiheuttaa tuollaisia oireita, tai mistä muusta haju ja oireet voisi tulla? Eläimiä heillä ei pitäisi olla.

Ja pitäisikö asiasta sanoa? Itsestäni olisi kauheaa, jos omat vaatteet haisisi niin voimakkaasti ja epämiellyttävästi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan