Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko oikeasti läskiä, joka kertoilee liikuntaharrastuksistaan?

Vierailija
21.11.2011 |

T: läski jumppari

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan paljon, mutta syön vielä enemmän! Monet ystävistäni eivät esim. jaksa kävellä yhtä paljon ja nopeasti kuin minä. Myös raput sujuvat helposti, kun taas hoikemmat ystäväni läähättävät ylätasanteella ;-)

Vierailija
22/25 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullea kuten minäkin. Jos mä painan 80kg, niin tuo kaveri 90kg. Lihavia ollaan kumpainenkin silti.

Sanon aina suoraan, että mä syön läskini, kun en pysty kieltäytymään suklaasta ja muista herkuista tai edes lopettamaan syömistä muutaman suupalan jälkeen. Tuo kaveri taas selittää, kuinka urheilee ja ei syö mitään, mutta silti vaan lihoo... Itsehuijausta. mitä sitä mulle, toiselle pallerolle, selittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun näkee noita maratoonareita, niin aika lihavia voi nekin olla. Mut luulis että kunto täytyy olla kova, ja harjoitusta alla, että siihen pystyy. Eivät vaan silti ole laihtuneet. Joten en usko, että liikunnalla on käytännössä mitään tekemistä laihtumisen kanssa.

Jollei sit liiku täyspäiväisesti, mut kuka siihen pystyy..

Vierailija
24/25 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikunta tee kenestäkään laihaa tai normaalivartaloista. Se on se, mitä syö. Siellä läskien alla saattaa olla piilossa vaikka minkämoiset muskelit :)

Vierailija
25/25 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuitenkaan kerro kenellekään omista liikuntaharrastuksistani, koska ajattelevat heti, että voi reppanaa, yrittää laihduttaa, mutta ei vaan osaa! Minä en yritä laihduttaa, vaan pysyä hyvässä kunnossa, ja nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Jotkut vaan ei tajua, että elämässä ihminen voi tehdä asioita ihan puhtaasti terveyden puolesta, ei aina ulkonäön puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä