Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan epänormaali ja pervo

Vierailija
21.11.2011 |

mutta mulla on korulaatikossani miehen exältään nuoruudessa saama kultainen riipus eikä se häiritse minua tippaakaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikähän tossa olisi pervoa?

Vierailija
2/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös palstan trendin mukaan exän kuvatkin kuuluu polttaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

tiiä häntä,mutta mulle ei ole valjennut että miksi entinen elämä pitäisi jotenkin hävittää..t.2

Vierailija
4/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vallankin hullua heittää kultakoru pois, ja sen vieminen esim. kultasepänliikkeeseen myyntiin tms on ollut vaivalloisempi vaihtoehto sille, että mies nakkasi sen korurasiaani ja kysyi haittaako tämä :)

ap

Vierailija
5/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

tiiä häntä,mutta mulle ei ole valjennut että miksi entinen elämä pitäisi jotenkin hävittää..t.2

Mulla on korurasiassa entisen mieheni antama kihlasormus. Se on itseasiassa yksi niitä esineitä jotka juoksisin pelastamaan tulipalosta. Ei ehkä niinkään muistona exästä vaan muistona nuoruudesta.

Mutta miksi sä pidät korurasiassa miehesi exän kaulakorua? Ymmärsinköhän oikein? Käytätkö tätä korua myös?

Vierailija
6/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mulla on korurasiassa entisen mieheni antama kihlasormus. Se on itseasiassa yksi niitä esineitä jotka juoksisin pelastamaan tulipalosta. Ei ehkä niinkään muistona exästä vaan muistona nuoruudesta.

Mutta miksi sä pidät korurasiassa miehesi exän kaulakorua? Ymmärsinköhän oikein? Käytätkö tätä korua myös?

Luin uudelleen, koru on siis miehen koru. Ymmärrän nyt. Eihän sillä ole mitään merkitystä keneltä korun on saanut. Se on miehesi koru eikä sitä tarvitse mun mielestä siksi hävittää että on saanut sen exältään. Itse käytän tältä entiseltä kihlatultani saamiani koruja paljonkin, enkä näe siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
7/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mun miehellä ole mitään muita koruja kuin se ja sitten vihkisormus jota pitää sormessaan. Niin säilytyksen vuoksi se on minun koruissani. En käytä, vaikka joskus olen leikitellyt ajatuksella, koska se on sellainen laatta johon on kaiverrettu miehen etunimi. Mutta en sitten ole mennyt niin pitkälle. Mahtaako muistaa itse enää sen olemassaoloakaan, itse nyt muistin kun luin tuota exän kuva-ketjua ja juuri hiljattain kaivelin korurasiastani toiset korvikset.

ap

Vierailija
8/8 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla istuu ruokapöydässä tai illanistujaisissa ihan säännöllisesti miehen exä. Samoin omani. - Ja vielä omien uusien kumppaneidensa kanssa.

Me kun olemme eronneet entisistämme sulassa sovussa ja säilyttäneet ystävyyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme