Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa viihteellä, meneekö miehellä yleensä överiksi juomisen kanssa?

Vierailija
21.11.2011 |

Oltiin pitkästä aikaa la miehen kanssa extempore 'viihteellä'. Alku meni ihan hyvin, oltiin paikassa, jossa vielä artistit tulossa esiintymään. Yhtäkkiä huomasin, että mieshän on ihan tillin tallin.

Kotona oli ottanut kyllä pohjia, mutta se humalatila tuli kuin puskasta.... Minulla ei loppujenlopuksi ollut tippaakaan hauskaa - ja tuskin miehelläkään, koska ei muista mitään loppuajasta, yllätys.

Eilen sitten sanoin, että olin tosi ärsyyntynyt loppuiltaan ja olisin voinut kiukuspäissäni vaikka jättää miehen itse löytämään kotiin (leikki, leikkinä...). Harmittaa vain hukkaan mennyt ilta : )

Miten teidän muiden miehet, osaavatko juoda kohtuudella ja häiritseekö teitä vastaava tilanne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en aina osaa :)

Vierailija
2/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntee sellaista myötähäpeää joidenkin kavereiden miehiä katsellessa. En ole kertaakaan nähnyt mun miestä kännissä, vaikkei se mitenkään lasiin sylje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietysti yksilöllistä, mutta itselle ei koskaan noin yhtäkkiä iske se humala : )

Mietin sitäkin, että johtuuko liiallisesta juomisesta, että kroppa reagoi noin nopeasti...

Mies on nykyään aikamoinen tissuttelija, että viikon alkoholimäärä varmasti ylittää reippaasti 'suosituksen'.

Luulen, että tämän asian vaivaamisen takia tuo lauantaikin minua ärsytti, myös siksi, niin paljon....

Vierailija
4/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni voi ottaa aperitiivin, ruoan kanssa lasin viiniä, jälkiruoan kanssa konjakin tai saunaoluen tms. yksittäisen juoman esim. viskin , jos istutaan jossain iltaa. Ihan sama ollaanko kotona, ystävillä, risteilyllä, kylpylässä, ravintolassa tai jossain tapahtumassa.

Teinilemmittyni ei lähtenyt edes ovesta ulos ilman nasakoita pohjia, aina kännissä oli sitten kaverin synttärit tai bändin keikka, paras oli kun lähdettiin iltakävelylle, niin piti olla pari keppanaa mukana. Onneksi rakkaus ei ollut lopun ikää sokea ;-D

Vierailija
5/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehelle käy useammin niin, että viina kihahtaa päähän ihan hetkessä. Joskus oikein hämmästyn, kun hetki sitten suht selvältä vaikuttanut mies on ihan pyörryksissä. Tämä esiintyy useimmin silloin, jos juomien välissä on ollut pidempi tauko. Selittyisikö sitten jotenkin sillä, että aiemmin nautittu alkoholi on päässyt kunnolla vauhtiin ja uusi hörppy vauhdittaa entisestään.

Vierailija
6/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehelle käy useammin niin, että viina kihahtaa päähän ihan hetkessä. Joskus oikein hämmästyn, kun hetki sitten suht selvältä vaikuttanut mies on ihan pyörryksissä. Tämä esiintyy useimmin silloin, jos juomien välissä on ollut pidempi tauko. Selittyisikö sitten jotenkin sillä, että aiemmin nautittu alkoholi on päässyt kunnolla vauhtiin ja uusi hörppy vauhdittaa entisestään.

Että muillakin humahdus päähän voi tulla ihan yllättäen. Jotenkin vaan tuntuu kurjalta, koska en itsekään halua olla niin, etten mitään muista. Sitten tulee tunne, että on toisen "kaitsija" - helppohan se on yhdessä liikenteessä olla, kun tietää, että vaimoke kyllä hoitaa kotiin :-)

Vierailija
7/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kivaa, kun iso mies on sammumispisteessä. Meillä on niin iso kokoero, n. 80 kiloa, että en pysty häntä taluttelemaan kotiin, ja lisäksi hän muuttuu änkyräpäissään ärsyttäväksi itsepäiseksi jankkaajaksi, joka ei kuuntele mitään, varsinkaan "mennään kotiin nukkumaan"-pyyntöä. Eikä sitä siinä tilassa voi yksinkään jättää. Talvella kävi niin, kun oli mun syntymäpäivä. Ei ollut mulla hilpeetä, ei. Otin kameralle videoleikettä miehen touhuista, ja kyllä se häpesi, kun katsoi sitä.

Juhannuksena mentiin autolla, kun se sanoi itse, että ota sinä, hän ei viitti, kun ei osaa juoda niin rauhalliseen tahtiin. (saattaa kipata 18-20 olutta!) Ihan kivaa meillä sitten oli, minä olin hilpeässä huppelissa ja mies selvänä, laulettiin karaokea, tanssittiin ja mies käytti mua saaristoristeilyllä. Olin kuulemma humalassa todellakin paremmin käyttäytyvä kuin hän.

Toivottavasti sama linja jatkuu.

Vierailija
8/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehellä menee siihen pisteeseen juuri, että saattaa menettää jopa bändistä parhaat palat.

Vierailija
9/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat ollaan aika tumussa sitten kun mennään ulos, mutta eipä ole kumpaakaan haitannut.. Totta kai meistä näkee että ollaan humalassa, mutta emme aiheuta mitään ongelmia, muuta kuin korkeintaan myötähäpeää muissa ihmisissä, mutta se ei ole meidän ongelma! =D Ja siis emme ördäile, riitele, oksentele tms., saatamme olla kovaäänisiä ja todellakin pidämme hauskaa, tanssimme, heitämme omia juttujamme ja yllytämme toinen toistamme, voihan se näyttää vähän nololta jos ei meitä tunne... =)

Joskus mä otan enemmän ja mies himmaa ja huolehtii, viimeksi taas oli toisinpäin. Koskaan ei tarvitse miestä kuitenkaan hävetä, hellyttävä vaan se on kun on humalassa. =)

Ja ei, emme ota/käy erityisen usein, mutta silloin kun otetaan/käydään, niin ihan hyvin menee!

Vierailija
10/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee miehellä överiksi. Ja tosiaan tuntuu että se humaltuminen tulee ihan "puskista", yhtäkkiä on aivan tillin tallin... Seuraavana päivänä sitten iltaan asti oksentaa ja voi pahoin.

Vierailija
11/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en olekaan yksin! : )

Toisaalta tämä ei ole yhtään hauskaa, seuraavaa kertaa saakin sitten odotella, että minua saa lähtemään iltasella mihinkään...

Tai sitten pitää seuraavalla kerralla itse (yrittää) vetää ihan perseet ja katsoa miten mies reagoi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän