Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ekaluokan opettajan joululahjaan kerätä 10€/oppilas

Vierailija
21.11.2011 |

Tytön luokalla näin kerätään. Kornia vielä se, että kerääjä on opettaja itsekkin. Huh huh!

Toki ei ole pakko osallistua, mutta jos et osallistu niin muut katsovat sitten nenänvartta pitkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä maksais 10 euroa... Tai jos maksan, niin sitten hankin sillä rahalla oman yksittäisen joululahjan opettajalle! Tainnu puuha-äidiltä kadota kokonaan suhteellisuuden taju. Joo, kympin joulukukkanen on ok, mut 10e*20oppilasta ei oo ok. Älä maksa. Katsokoot muut kieroon.

ap, onko muuten ollut puhetta, että mitä sillä 200 eurolla aiotaan edes tehdä? kyllä mä haluaisin itse tietää, mihin rahat ovat menossa. Ettei vain osa puuha-äidin omaan taskuun?

Vierailija
22/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä juuri sinun työpaikkasi henkilöstöruokalan kassa eikä minulle yksikään asiakas kanna joululahjaa eikä liioin keväisin muista mitenkään. Voin vakuuttaa että alani on todella matalapalkkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on opastettu niin, että yli 10 euron lahja on lahjus, ja sitä ei oteta vastaan. Kokisin suurena ongelmana, jos isompi joukko keräisi suuren könttäsumman lahjaa varten. Keräyksissä painostetaan usein osallistumaan nekin, jotka vain murtuvat ryhmäpaineessa.

Vierailija
24/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittaisi.

Toisaalta, missä ne näitä rahoja kerää? Ei mun lasten luokkien vanhemmat nää toisiaan koko lukuvuoden aikana missään yhteisissä kekkereissä.

Vierailija
25/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi eri asiaa ostaa itse se kympin lahja, kuin osallistua 'pakkokeräykseen'. Pakkokeräykseen siksi, että jos osallistuneiden nimmarit on onnittelukortissa, on helppo haarukoida ne, jotka eivät osallistu.

Ilmoittaisin asiasta koulun rehtorille, joka varmasti pistäisi keräyksen poikki.

Vierailija
26/26 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja enkä ikimaailmassa halua,että oppilaiden vanhemmat joutuisivat maksamaan minun joululahjasta tuollaisen summan! Se lahja ei ole mitenkään pakollinen, kunpa tämä ymmärrettäisiin. Antakaa lapsen askarrella joulukortti opelle ja unohtakaa kaikki lahjat. Itse en ikinä suostuisi maksamaan lapseni puolesta tuollaista summaa. Joku tolkku pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme