Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaa ja ahdistaa, eläinlääkäri tulee kohta kotiin tekemään koiralle eutanasian

Vierailija
21.11.2011 |

Koira on vanha, ja nyt on tullut se hetki, kun minun täytyy luovuttaa. Joku muu olisi varmasti tehnyt tämän jo aiemminkin, mutta olemme tähän asti katsoneet, että koiralla on kuitenkin vielä elämäniloa jäljellä. Eläinlääkäri tulee tunnin kuluttua. Tuntuu niin pahalta. Pitäisi pystyä olemaan itkemättä ja hermostumatta, jotta koira ei hermostuisi, vaan sen olisi hyvä olla minun sylissäni. Voi että. :'-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kauheaa. Vieläkin mietin kahden vuoden takaista kissani pois menoa. Anteeksi etten osaa sanoa mitään piristävämpää, mutta on se niin kauhea asia. Voimia ja iso hali

Vierailija
2/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kauheaa. Vieläkin mietin kahden vuoden takaista kissani pois menoa. Anteeksi etten osaa sanoa mitään piristävämpää, mutta on se niin kauhea asia. Voimia ja iso hali

Kiitos sanoistasi. Eipä tähän kait kummemmempaa pystykään sanomaan. Tämä on niin kamala tunne, etten varmasti koskaan enää ota lemmikkiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka paikka, mutta selvittiin. Ikävä on edelleenkin. Voimia teille perheenjäsenestä luopumiseen.

Vierailija
4/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin voimia kovasti. Rankka ratkaisu vaikka olisikin eläimen parhaaksi. Toivon teille ihania yhteisiä viimeisiä hetkiä, silittele nyt kovasti koiravanhusta ja nauti sen läsnäolosta.

Vierailija
5/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on raskas päivä tänään ja raskaita päiviä vielä edessäsi. Luulen kuitenkin, että nämä viimeiset hetket ovat rankimmat, vielä kun rakas ystävä on siinä lähellä ja on tunne, että jokaisen yhteisen sekunnin haluaa painaa mieleensä... Kun koiravanhus on päässyt pois, ja vaikka kaikki on sitten niin lopullista, voit itkeä rauhassa ja antaa surun sattua, ja aloittaa surutyön. Tämä on vaikea päätös ja omistajalta kunniakasta tehdä se vaikka hetki liian aikaisin, kun hetkeäkään liian myöhään. Halaus, pala kurkussa puolestasi minullakin! :(

Jos niin käy

että minusta tulee hauras ja heikko

ja kivut häiritsevät untani

niin sinun on tehtävä

mitä on tehtävä

sillä viimeistä matkaa

ei kukaan ole estävä

sinä tulet surulliseksi

-minä ymmärrän

älä anna surusi estää sinua

sillä tänä päivänä enemmän

kuin koskaan ennen