Voiko kaupan jouluruokia pakastaa?
Sain alennuslipun ruoista -7% ja keksin että tuonhan voisi käyttää jouluruokiin. Kuponki vaan on voimassa vain 15.12. asti.
Jos ostan tuolloin kaikki valmislaatikot (Saarioinen) ja kinkkurullan niin voiko heittää pakastimeen?
Lisäksi tietysti vielä jos löytyy pitkillä päiväyksillä muuta jouluun, esim. mustapekkajuustoa jne. Niitä ei oikein voi pakastaa?
Kommentit (7)
jo valmiiksi olevia laatikoita yms.
Eikös niitä kannata ostaa pakastimeen ja sulattaa sieltä sitten jouluksi?
sulatettuja. Näin olen käsittänyt. Kannattaa kysäistä kaupasta, voihan olla että siellä on joku valmistaja joka ei näin toimi.
Kaikki eivät ole pakastettuja. Esim. Kokkikartano on aiempina vuosina tehnyt vain tuoreita. Saarioisten laatikot on aluksi tuoreita, pakastuksesta on merkintä kannessa. Atrian taitaa olla kaikki pakastettuja.
Eli osta nyt jo, niin voit pakastaa.
tee laatikot itse ja pakasta. Osta ainekset tuolla alennuksella esim. kaupassa myytävästä vamiista lanttu- ja porkkanasoseesta tulee hyvät lanttu- ja porkkanalaatikot. Suvi taitaa ola sen soseen merkki ja sosepaketeissa on muistaakseni ohjekin. Paistan laatikot samanlaisissa foliovuoissa kuin vastaavat Saarioisten tuotteet. Sitten jäähdytys ja pakastus. Kinkuthan myydään pakasteina myös.
tee laatikot itse ja pakasta. Osta ainekset tuolla alennuksella esim. kaupassa myytävästä vamiista lanttu- ja porkkanasoseesta tulee hyvät lanttu- ja porkkanalaatikot. Suvi taitaa ola sen soseen merkki ja sosepaketeissa on muistaakseni ohjekin. Paistan laatikot samanlaisissa foliovuoissa kuin vastaavat Saarioisten tuotteet. Sitten jäähdytys ja pakastus. Kinkuthan myydään pakasteina myös.
eines joululaatikot on kertaalleen jo pakastettuja. ei voi pakastaa uudestaa. suosittelen pakasteesta ostamaan laatikot ja suoraa kotona pakkaseen :)
No joo, jos et halua kokkailla niin sitten, varmaan täytyy tutkia nuo einekset, varmaan sellaiset laatikot, joita ei ole jo kertaalleen pakastettu on ihan ok pakastaa. Varmaan kaupassakin osaavat sanoa.Ei ole noista eineslaatikoista kauheasti kokemusta.
Kalkkunarullan olen joskus pakastanut ja se oli ihan hyvää vaikka oli ollut pakkasessakin. Kinkkurullan kanssa voi olla sama juttu.
sulatettuja. Näin olen käsittänyt. Kannattaa kysäistä kaupasta, voihan olla että siellä on joku valmistaja joka ei näin toimi.