Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei ihastuminen tarkoita mitään seksiä mulle!
21.11.2011 |
Mähän haen jotain sellaista ulkoista etten oisi yksin.Seksi tulee sitten kun tuntee edes vähän toista.
Kommentit (2)
toisesta ketjusta, jonka ap olen minä.
Olen tavannut tämän yhden miehen, johon tunnen ääretöntä vetovoimaa. Olen housut märkinä pelkästään ajatuksesta. Hän on kokonaisuutena myös kiinnostava.
Kun miehiä tapaa, niin toiset vetävät puoleensa ja toiset eivät. Ihmettelen tuossa ketjussa, että miksi jonkun kanssa on kuin kaksi magneettia vetäisi puoleensa. Miksi jonkun toisen kanssa ei sitä ole, vaikka ulkonäöllisesti ja jutuiltaan kaksi ihmistä olisivat "samanarvoiset". Löytyykö selitys alapäästä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
toisesta ketjusta, jonka ap olen minä.
Olen tavannut tämän yhden miehen, johon tunnen ääretöntä vetovoimaa. Olen housut märkinä pelkästään ajatuksesta. Hän on kokonaisuutena myös kiinnostava.
Kun miehiä tapaa, niin toiset vetävät puoleensa ja toiset eivät. Ihmettelen tuossa ketjussa, että miksi jonkun kanssa on kuin kaksi magneettia vetäisi puoleensa. Miksi jonkun toisen kanssa ei sitä ole, vaikka ulkonäöllisesti ja jutuiltaan kaksi ihmistä olisivat "samanarvoiset". Löytyykö selitys alapäästä?