Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetehdyt joululahjat?

Vierailija
20.11.2011 |

Millaisia itsetehtyjä joululahjoja tykkäät saada lahjaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille villasukkia ja -lapasia, joskus jopa puseroita. Itse en ikinä saisi aikaiseksi, vaikka ehkä osaisinkin.

Muita itsetehtyjä en ole juurikaan saanut. Miehen sisko oli joskus vuonna kivi ja nakki maalannut ison lasipurkin lasimaaleilla piparipurkiksi, mutta ei se kyllä sykähdyttänyt.. Piparitkaan ei olleet niin hyviä kuin omat, mutta olihan ajatus kiva kuitenkin. =0)

Itse olen usein leiponut kakkuja ja pikkuleipiä lahjaksi läheisille. Harmi vaan, en ole koskaan saanut palautetta, en tiedä tykkäsivätkö edes.

Vierailija
2/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa kutoa yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti jos joku viitsii nähdä vaivaa minun lahjaan, niin arvostan sitä tosi paljon. Kädentaidot kunniaan.

no ok, jos joku antais mulle kotisinappia, niin avaamatta jäis, mutta arvostaisin elettä

Vierailija
4/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululeivonnaisetkin on hyviä, vaikka itse leivonkin paljon.

Taulut tms esineet on ikäviä, kun tulee olo, että niiden pitäis olla näytteillä.

Vierailija
5/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös villasukista ja tumpuista. Kaulaliinat, sellaiset pehmoiset on kivoja. Pellavasydämet, sytykeruusut, koristellut kynttilät tai kokonaan omatehdyt kynttilät, avaimenperät, kännykkäkorut on kivoja kans. Mun mielestä omatekemä joululahja on paljon ihanampi, kun kaupasta ostettu, toki sieltäkin löytyy kaikkea kivaa. Mutta kun joku on itse jotain tehnyt, niin se on paljon henkilökohtaisempi. :)

Vierailija
6/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsityöhön menee, vaikka kaikki käsintehdyt lahjat eivät aina tyylillisesti ole oma juttuni. Ja sellaiset, joista näkee, että ne on vain hutaistu kiireessä kasaan, ovat vähän... no, mieluummin ottaisi vaikka vain sen kortin tai jonkin suklaarasiankin.

Ehkä kivimpia lahjoja ovat leivonnaiset, hillot, liköörit ym, jotka tulee sitten käytettyäkin, eivätkä jää vain tavaroiksi pyörimään. Niiden suhteen ei ole omalla maullakaan niin väliä, aina löytyy vähintään joku tuttu, joka tykkää vaikka pipareita, jos eivät itselle maistukaan.

Vierailija
7/7 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita sytykeruusuja ja sitten tein vanhoista kangastapettinäytteistä sydämiä. Täytin ne ja tein joulukuusen koristeita.

Nyt on valmiita paketteja 50 kpl eli jos joku matti myöhäinen tulee paketin kanssa, voi kaapista ottaa ylimääräisen.

Annan lahjoiksi n 30 kpl, muut jäävät varastoon, vaikka ensi vuodeksi viime kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi