Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka ootte selvinny röökin polton lopettamisesta??

Vierailija
20.11.2011 |

nyt on vähän reilu 24h polttamatta ja meinaan kuolla! kaikki asiat ärsyttävät, suututtavat ja itkettävät!

syön koko ajan jotain tai käyn 5minuutin välein avaamassa jääkaapin miettien mitä voisin syödä (siis oon syönyt tänään varmaan 3kertaa enemmän mitä normaaleina päivinä!)

suutuin miehelle( ja vieläkin suututtaa) kun kummipojallensa (jonka synttäreitä tänään vietetään ) nousi yön aikana kuume--> ehdottivat että minä jään vauvan kanssa kotiin koska meidän vauva juuri parantunut kuumeestaa ja flunssasta. eli mies on nyt synttäreillä ja minä kotona vauvankanssa.

siis tuokin suututtaa niin älyttömästi!! vaikka fiksu ja hyvä idea onkin ja sen tajuan, niin silti täällä kihisen raivosta!!

tekis kokoajan mieli avata toi täysaski ja mennä pihalle mutta MÄ HALUAN LOPETTAA OIKEASTI! ja mä oon vielä pahempi tapa polttaja, pelottaa että mitä käy kun ulos meen!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin vajaan askin/pvä ja viihteellä vielä enemmän! Mä vaan lopetin tupakoinnin. Ihmettelen vieläkin kuinka helposti lopetus kävi kodallani! Mutta paras päätös tuo on elämässäni tähän asti ollut. Kovasti tsemppiä sulle!!

Vierailija
2/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian pitäis alkaa laimentaa tuota nikotiinia, jotta siitä vielä pääsis eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kuukausi jo menny ilman.

Sinänsä syksy huonompi aika lopettaa kuin kevät.

Hajuaistin palaaminen ei tuo mitään raikkaita kevään tuoksuja :)

Mutt se on vaan pakko saada loppuun toi itsensä myrkyttäminen.

Vierailija
4/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yleensä aina lauantaina klo 23 sytytän tupakan ja poltan sen. Sitten lopetan taas ja jaksan olla viikon polttamatta.

Näin on mennyt jo 7 vuotta. Kokonaan en ole kyennyt lopettamaan polttelua. Rahaahan tuohon ei kulu paljoakaan. Askista riittää tupakkaa kahdeksikymmeneksi lauantaiksi.

Vierailija
5/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja halpaa polttaa se mitä polttaa, helppoa rikkoa vanhoja tapoja, helppoa polttaa vain "vajaita" tupakoita täsmätarpeeseen.

Siitä se hellittää.

Vierailija
6/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimekertaisesta röökistä. Aiempien kokemusten perusteella tiesin tuon syömishimon, nyt mulla on kotoa ja kassissa xylitol-Sisua, erimakuisia purukumeja, turkinpippureita jne. Välillä kun olen menossa jääkaapille, otankin jonkun vitamiinitabletin. Kun korvike tupakallakäynnillehän se jääkaapilla käynti on, jotain muka pitää suuhunsa laittaa.

Vierailija
7/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lhinut 25 kiloa. Ennen olin kokoa 38, nyt kokoa 46.

Vierailija
8/8 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henki kulkee ja tuoksut tunnistaa