Voiko huutiksessa myydä epäaitoa? Olen kirppikseltä ostanut erään laukun ja
nyt olisi aika laittaa se kiertoon. Aloin nyt epäilemään sen aitoutta. Itse ostin laukun aikoinaan innoissani sen enenpää tutkimatta, pelkästään ulkonäön ja "hyvännäköisyyden" vuoksi.
Jos kyseessä on feikki niin ainakin se on hyvä sellainen. Mistähän senkin voisi tarkistaa/ saada tietää?
Kommentit (6)
on ihan eri asia myydä jotai joka selkeästi ei ole merkkituote tuolla "X-tyylinen" ilmauksella kuin syyllistyä piratismiin ja myydä jotain esim. LV-logolla olevaa tuotetta joka ei kuitenkaan ole aito merkkituote. Et voi myydä tuotetta edes tuolla sanotaanko "LV-tyylinen" ilmauksella, jos tuote näyttää selkeästi väärennökseltä.
Vai voinko laittaa esim. punainen laukku, nahkaa?
Mainitsematta merkkiä lainkaan?
Se tosin näkyy kuvissa.
En itse tosiaankaan tiedä onko kyseessä aito tuote.
Nahkaa se on, siitä olen varma.
aitoudesta, jos viet näytille ko. tuotteen merkkimyymälään. Siellä osaavat kertoa.
piraattituotteita ei saa myydä, joten huutikseen sitä ei kannata laittaa, koska se on laitonta. Myös kirpputorilla myyminen on laitonta, mutta sitä ei välttämättä edellinen myyjä ole tiennyt, jos laukku siis on feikki. Kannattaa selvittää mahdollinen aitous, jos netissä sitä rupeat kauppaamaan.
Aloin epäillä aitoutta kun yksi vetoketjun vedin on eri väristä metallia kuin muut.
Tarkoitukseni ei siis ole huijata ketään.