Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkomahooli?

Vierailija
20.11.2011 |

ajattelin kysästä teiltä kaikilta jotka ehkä luette tämän.miten teillä alkoholi vaikuttaa seksi elämään ja yleensä yhdyntään,minä koen sen sekä että hyvät ja huonot puolet,yhdyntä tietekin pitenee eli orgasmin tulo pitkittyy se on plussaa,mut yks ryyppy lisää ei jaksa eikä muna jaksa seisoo,vaimolle pettymys kuin itselleni myös.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja vaimona tiiän, että noinhan siinä usein teille miehille käy, jos ottaa liikaa kuppia.

Silloin kun mun mies on pikku huppelissa, niin se on todella hauska ja silloin seksikin sen kanssa on taivaallisen ihanaa.

Jos mies taas on juonut liikaa, niin se menee örveltämiseksi, joko sillä ei laukea ollenkaan ja hommasta tulee naisen kannalta tuskallista jyystämistä, tai sitte mies vaan yksinkertaisesti lerpahtaa.

Itselläni taas alkoholi sopivasti nautittuna vie turhia estoja ja on jotenkin rennompi ja halukas antautumaan täysillä miehen otettavaksi. Jos taas oon juonut liikaa, niin musta tulee rivo ja tyrkky (ihan noitten sanojen pahimmassa merkityksessä). Siinä tilassa on ihan pakko saada miestä sisään, mutta hommailu lässähtää mun kohdalla aina siihen, et kun mies alkaa pökkiä, niin mulle iskee yökkäily samaan tahtiin ja se on siinä. Oma lukunsa on vielä ne seuraavan aamun rapula panetukset puolin ja toisin. Parasta kait ois, et kohtuus kaikessa, eikö sitä niin sanota?

Vierailija
2/6 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin kysästä teiltä kaikilta jotka ehkä luette tämän.miten teillä alkoholi vaikuttaa seksi elämään ja yleensä yhdyntään,minä koen sen sekä että hyvät ja huonot puolet,yhdyntä tietekin pitenee eli orgasmin tulo pitkittyy se on plussaa,mut yks ryyppy lisää ei jaksa eikä muna jaksa seisoo,vaimolle pettymys kuin itselleni myös.

Heippa, ei humalassa tunnu kivalta, minun mielestä se on yhtä tyhjän kanssa ja tyhjän saa pyytämättäkin.M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautittuna, pienessä hiprakassa haluttaakin, ja olo on sopivasti sekä estoton (joskin aikalailla selvinpäinkin estoja ei järin ole) että rietaskin.

Jos nautin liikaa alkoholia (mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin/ei juuri koskaan), musta tulee liiankin estoton jutuissani, ja toisekseen liika humalatila turruttaa nautinnon (ei tunnu hyvältä).

Nämä siis siitä vinkkelistä, että itse olen nauttinut alkoholia.

Jos mies ottanut muutaman oluen, asia ok. Akti on pidempi, eikä vaikuta seisokkiin mitenkään.

Muutaman jos ottaa liikaa, niin lerpahtaa, ja menee ihan örveltämiseksi.

Aniharvoin onneksi tätä vaivaa meillä.

Mutta mikä on positiivista seuraavana päivänä? ;)

Kutsun sitä "kiitos päiväksi", armoton stondis ja mies niin hekumoivan himokas ;)

Vierailija
4/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä vastaan sinulle et olet aivan oikeassa,onhan kyllä aamulla pikku kankkusessa hyvä jatkaa kun yöllä siitä ei tullu mitään,unohtuu samalla yön yritykset ja kaikki on taas hyvin.

Vierailija
5/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jaksaa panna muutenkin niin kauan, että jos juo vähääkään ei loppua näy.

Vierailija
6/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ikinä!Molemmat saa ihan huikeat...;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän