Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Siis nyt yht'äkkiä haluaisin permanentin :/ Puhukaa mut pois tästä!

Vierailija
19.11.2011 |

Näin äsken Meg Ryanin kuvan ja sillä on vaan niin söpö puolilyhyt permis! Mulla just ja just olkapäille suora polkka ja niiiin päätä pitkin päältä yleensä menee että ei kestä. Laittaminen tekee sen yleensä vielä pahemmaksi (alussa ok ja sitte *LÄTS*) ja vielä lisäks likaisen näköiseksi ja toi permis oli kuin lamppu olis syttyny pään päälle :D Vähänkö kasariysäriä! Sanokaa oonko ihan tyhmä? Onko joku tehnyt vielä permiksen? Minkälaisen? Harmittiko!!?? Olen kasvattanut hyvää vauhti vaalennuksen pois ja kohta (varsinkin jos leikkais) olisi oma väri... Ja niin tylsä! Voi hitsi kaikkea sitä täällä kysyy :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari tulee takaisin hiuksissakin. On oltava otsaheitto ja banaaninuttura, donitsiponnari ja kaikki. Sanokaa mun sanoneen.

(Ja saathan piilotettua ne kikkurat kunnon hoitoaineella ja geelillä ;)

Vierailija
2/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaninuttura on sentään kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, jos haluaa helpot ja kestävä kiharat, niin laitattaa permiksen!

Mulla oli sellainen viimeksi reilu vuosi sitten puolipitkissä hiuksissa ja ai että kun oli elämä helppoa! Pikkuisen muotovaahtoa pesun jälkeen, puristelu ja eiku menoks!

Harmittaa etten laitattanut tyveen "parannusta" kun sen aika oli, vaan aloin kasvattaa kiharia veks.

Tosiaan ne kikkurat saa sitten suoraksi föönillä ja suoristusraudalla, jos ei jonakin päivänä huvita olla kikkurapää.

Tänä päivänä vaan on vaikeaa löytää kampaajaa, joka osaa tehdä kunnon permiksen. Nuorilla trendikampaajilla ei ole siitä vankkaa kokemusta, joten kandee etsiä vähän vanhempi kampaaja, joka on laittanut permiksiä kauan. Ammattitaitoinen kampaaja tekee tosi nätit kiharat, eikä hiuksen laatukaan kärsi.

Vierailija
4/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö haluun sen permiksen vielä enemmän. Jee! ...Ei mut hei teidän piti mut puhua pois tästä... Mut ei haittaa :D joo haluun :D Sanokaa vielä pyöristääkö se kasvoja? Tai riippuu kai mallista.. Mutta meidän kampaamon omistaja voisi osata tehdä kunnollisen. Kiitos! HIHhii

Vierailija
5/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun menee kuukausi, kampaus on juuresta lättänä ja latvasta pörhöinen

Vierailija
6/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä hänelle millainen tukkalaatusi on ja milloin ja millä olet sitä värjäillyt eli kärvähtääkö permis helposti. Vanhat kunnon kampaajat osaavat ottaa tuollaiset huomioon.

'

Kun kyllästyt permikseen, pidä hiuksia kiinni ja leikkauta latvoista aina reilusti pois käppyrää.

Vierailija
7/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule liian kiharaa.

laitan jopa itselleni kerran pari vuodessa, kun en kestä päätä myöten liiskaantuvia hiuksia.

Mielestäni on tosi helppohoitoiset!

Vierailija
8/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä hänelle millainen tukkalaatusi on ja milloin ja millä olet sitä värjäillyt eli kärvähtääkö permis helposti. Vanhat kunnon kampaajat osaavat ottaa tuollaiset huomioon. ' Kun kyllästyt permikseen, pidä hiuksia kiinni ja leikkauta latvoista aina reilusti pois käppyrää.

Pidän tukkaa aina ponnarilla! Kotiäiti-Look :)

Toi vinkki kertoa hiuslaatu on hieman haastava, koska asutaan ulkomailla ja täällä ei ihan ymmärretä suomalaista lasimaista hiuslaatua :(

Vierailija
9/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tule liian kiharaa. laitan jopa itselleni kerran pari vuodessa, kun en kestä päätä myöten liiskaantuvia hiuksia. Mielestäni on tosi helppohoitoiset!

Nimenomaan isoilla rullilla. En kuitenkaan halua semmoista sähärää vaan vähän, miten sanois, "aikuisemman"? Mutta ei mitään "Olen 70v ja eläkkeellä" kuitenkaan :) Tiedättehän?

Vierailija
10/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat ohuet ja hieman luonnonkiharat. Jos ei olis permanenttia, niin hiukset olisivat päätä myöten tai sojoittaisivat joka puolelle, kun olisivat ihan sähköiset.

Pari kertaa vuodessa käyn ottamassa permanentin ja hiusten laitto on todella helppoa. Etuhiuksiin keskikokoiset rullat ja muualle isot. -Muutaman kerran on kaupungilla ollessa miehet tulleet kehumaan hiuksiani. :)

Vierailija
11/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä sitten vaikka ei oliskaan :)

Mä otin kesällä afropermiksen ja tää on aivan ihana. Kerää kyllä vähän kummeksuvia katseita mutta ei haittaa. Ei helpompaa tukkaa ookaan kuin permis, todellinen pese ja pidä malli. Ja tulee itse asiassa melko edulliseksikin kun ei tarvitse kuin 3-4kk välein käydä uusimassa.

Vierailija
12/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoilla rullilla-se on mun juttu! Ei tule liian käkkärää, vaan luonnonkiharan oloinen. Helppo saada aamuisin siistiksi: suihkutettava hoitoaine, kostutetuin käsin "puristelu", anna kuivua ja sitten kammalla läpi! Näin toimien hiukset ovat päältä melko sileät, mutta muualta sopivasti kiharat! Itse en käytä lakkaa, koska hiukseni ovat niin liukkaat; lakkaa pitäisi suihkuttaa todella paljon, että pitäisi. Mieluummin vetäisen kammalla päivän mittaan jonkun kerran, jos näyttää liian pörröiseltä. Hiuslaatuhan sen ratkaisee, millainen juttu on se oma!

Vierailija
13/13 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoilla rullilla-se on mun juttu! Ei tule liian käkkärää, vaan luonnonkiharan oloinen. Helppo saada aamuisin siistiksi: suihkutettava hoitoaine, kostutetuin käsin "puristelu", anna kuivua ja sitten kammalla läpi! Näin toimien hiukset ovat päältä melko sileät, mutta muualta sopivasti kiharat! Itse en käytä lakkaa, koska hiukseni ovat niin liukkaat; lakkaa pitäisi suihkuttaa todella paljon, että pitäisi. Mieluummin vetäisen kammalla päivän mittaan jonkun kerran, jos näyttää liian pörröiseltä. Hiuslaatuhan sen ratkaisee, millainen juttu on se oma!

Millainen hiuslaatu sinulla on? Mietin, kun itsellä se lasinen...

Kuinka usein uusit? Pysyykö hyvänä ja milloin tulee olo että "voi ei tää on kauhea", vai tuleeko?