Luomiväri vai nestemäinen rajausväri ensin?
Haluaisin oppia tekemään nestemäisen rajauksen yläluomelle ja sitten laittaa myöskin luomiväriä, kumpi laitetaan ensin, ja miten luomiväri levitetään, ei ilmeisesti koko luomelle?
Kiitos hälle joka viitsii auttaa avutonta :D
Kommentit (4)
Luomivärin levitysala riippuu värin tummuudesta ja silmän muodosta, vaikea sitä on näin sokkona neuvoa. Monet tekevät ns. V-varjostuksen ulkonurkkaan. Ennen rajausta kuitenkin, että saat luomivärin riittävän lähelle ripsirajaa häiritsemättä rajausta.
koska en pidä terävästä rajauksesta. Nesterajauksella saa kuitenkin ihan ripsien tyveen eikä tarvitse olla terottelemassa kynää. Varsinkin näin kun alkaa olla vähän ryppyjä, kynällä siistin rajauksen teko on mulle vaikeampaa. Laitan siis ensin tummanruskeaa nestemäistä lineriä, sitten liikkuvan luomen ulkonurkkaan ja ripsirajaan tummaa luomiväriä ja vaaleaa helmiäistä sisänurkkaan ja kulmaluulle, vaaleampaa ruskeaa varjostusta luomivakoon.
Olen kokeillut kumminkin päin, mutta nestemäinen eyeliner pysyy kyllä paremmin, jos sen saa suoraan iholle eikä luomivärin päälle. Minulla on raskaat luomet ja luomiväri pysyy todella huonosti, vaikka miten pohjustaisi. Hetken päästä osa luomiväreistä on varissut pois, samoin osia rajauksesta, jos olen laittanut sen värin päälle.
luomiväri ensin ja sitten rajausväri (muutama poikkeus löytyy esim. tumma smokey -meikki). Levitä luomiväriä liikkuvalle luomelle, jos sulla on kaksi sävyä niin levitä vaaleampaa liikkuvalle luomelle ja sitä tummempaa sävyä luomivakoon sillälailla että muoto on kuin banaanissa (banaanivarjostus).
Onnea kokeiluun :)