Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin 5v istuu vielä rattaissa ja meidän 3v ajaa pyörällä.

Vierailija
19.11.2011 |

Lapsissa on todellakin eroja...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman apupyöriä, mutta istui joskus 5-vuotiaana rattaissakin. Istuuhan sinunkin 3-vuotiaasi autossa...kai.

Vierailija
2/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärräsin meidän 4,5-vuotiasta rattaissa kauppareissut, vaikka olisi todellakin osannut pyöräilläkin.

Mulla ei vaan hermo kestänyt sitä lapsen edes-takaisin suhaamista, kiihdytyksiä, jarrutuksia, ojan pohjalla ajamista, yms. kikkailua. Kauppareissut kesti ikuisuuden, kun vuoroin odottelin ja vuoroin juoksin perässä kun lapsi temppuili pyörällään. Päästiin helpommalla, kuin istutin mukulan rattaisiin. Bonuksena rattaiden alaosassa sai kauppakassit kotiin käsien venymättä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on. Ihmiset ovat erilaisia. Mitä sitä kummastelemaan.

Vierailija
4/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka takia hän istuu kärryissä. Ja luettuani viestisi en yhtään ihmettele, etteivät naapurit ole sinulle sitä kertoneet :(

Vierailija
5/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään autistin äiti kertoi tippa linssissä, miten veemäistä oli kun ihmiset busseissa toljottivat, jopa kommentoivat sitä, että hänen iso lapsensa istui kärryissä.

Ap vois siis lakata hyristelemästä tyytyväisyyttään lapsensa erinomaisuudesta, jos naapurin lapsi onkin erityislapsi.

Vierailija
6/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5v on harvinaisen viisas kun tajuaa jo tossa iässä, että tässä maailmassa vaan tyhmät rehkii turhan päiten. Kun istuu vaan niissä kärryissä ja antaa muitten tehdä hommat puolestaan, pääsee paljon vähemmällä.

Siitä tulee varmaan vähintäänkin pääministeri,

jos ei sitten pressa.

Vierailija
7/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsissa todella on eroja :)

Vierailija
8/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kärryssä istuva? Vai miksi tällainen aloitus? Minunkin 5-vuotias istuu kärryissä, kun menemme päiväkotiin, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Osaa hän ajaa pyörälläkin, mutta talvisaikaan emme pyöräile.

Vierailija
9/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka luulevat että heillä on oikeus arvostella muita ja nostaa omaa mukulaan jalustalle. Tiedoksi muuten ap että mun 5v on pyöräillyt monta vitten mutta istuu joskus ihan huvikseen esim kaupan autokärryissä....vedän sitä myös pulkassa talvella.

Vierailija
10/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän oikein hyvin miksi meistä jokainen haluaisi joskus istua rattaissa :D et säkään ap varmaan joka paikkaan aina kävele? Käytät varmaan autoa tai bussia? Onko sinusta epänormaalia esim talvellakin vetää lasta pulkassa? Onko sulla ap aina tapana kytätä naapureiden tekemisiä?

Vierailija
11/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskean vyön suoritin karatessa kuusivuotiaana.

Onhan kehityksessä eroja. Myös harjoittelu auttaa asiaan. Ehkä teidän poikaa on valmennettu pyöräilyssä? Ja naapurin poikaa ei. Siksipä juuri.

Minä tosin olin jo pienestä pitäen liikunnallisesti lahjakas ja edelleen oikea ekströfertti.

Vierailija
12/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuu myös usein rattaissa ja varmasti istuu vielä ensi vuonnakin...ajatella!

Vierailija
13/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää on kohta 10 x enemmän kuin teidän naapurin lapsella...

Vierailija
14/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitus tekee mestarin. Ei kukaan ole seppä syntyessään.

Vierailija
15/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aika epämotorinen lapsena. Opin ajamaan pyörälläkin kaikkein viimeisimpänä. Olin kaikkein huonoin juoksuleikeissä yms. Kuin olisin ollut ikätovereita vähän jäljessä tuollaisissa asioissa. (Varmaan istuin rattaissakin pitempään kuin muut.)

Nykyisin aikuisena olen silti parempikuntoinen kuin moni ikäiseni ja harrastan liikuntaa. Työkseni kirjoittelen runoja.

Joten ehkä naapurisi 5-vuotiaskin on tuleva runoilija, kuka tietää.

Vierailija
16/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voihan se tosiaan olla vammanen,kirkuu aika paljon."

Kertoo kyllä kaiken ap:n sivistystasosta ja henkisestä iästä. Wt, veikkaan.

Vierailija
17/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5-vuotias istuu myös jonkin verran rattaissa, koska en omista ajokorttia, esim. kauppa ei ole ihan nurkan takana ja joskus voi olla kiire. Kauppakassit on myös huomattavasti mukavampi kuljettaa rattailla kuin kantamalla käsissä. Joskus lapseni on myös hieman kipeä ja siltikin on pakko kulkea vaikka sitten lääkärissä ja istuminen on silloin parempi vaihtoehto. No, ei osaa hyvin pyöräillä, mutta vaikka osaisikin, en mielelläni kulkisi ympäriinsä niin, että minä kävelisin ja hän pyöräilisi. Olen kurkkuani myöten täynnä äitejä, jotka kehuvat lastensa pyöräilytaitoja samalla, kun lapset koheltavat ympäriinsä ja aiheuttavat vaaratilanteita - kas kun se polkeminen ja tasapaino ei tarkoita liikennesääntöjen tuntemista ja harkintakykyä ja huomiokykyä...

Vierailija
18/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5v on harvinaisen viisas kun tajuaa jo tossa iässä, että tässä maailmassa vaan tyhmät rehkii turhan päiten. Kun istuu vaan niissä kärryissä ja antaa muitten tehdä hommat puolestaan, pääsee paljon vähemmällä. Siitä tulee varmaan vähintäänkin pääministeri, jos ei sitten pressa.

Vierailija
19/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kärryssä istuva? Vai miksi tällainen aloitus? Minunkin 5-vuotias istuu kärryissä, kun menemme päiväkotiin, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Osaa hän ajaa pyörälläkin, mutta talvisaikaan emme pyöräile.

Vierailija
20/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 5v istuu vielä rattaissa ja meidän 3v ajaa pyörällä. Lapsissa on todellakin eroja...