Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 v tytär kaipailee tavaroitaan neljän vuoden takaa

Vierailija
19.11.2011 |

Lapsi muutti pois kotoa heti ysin päätyttyä. On ollut esim vaihto-oppilaana rapakon takana yhden vuoden.

Ja nyt se huutaa mulle kun tahtoisi saada takaisin korkkisen ilmoitustaulun, ikivanhan sohvan, 15 v vanhan telkkarin ja maapallovalon joka sille ostettiin ala-asteella.

Juu, ei oo tallessa. On mennyt rikki ja hävitetty pölyjä keräämästä. Oon sille antanut ihan reilusti rahaa kun on sitä tarvinnut, mm. 400 e tavarahankintoihin nyt syksyllä kun muutti kämppää.

Huvittaa ja ärsyttää :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehäpä tyttärellä olisi ollut niillä nyt tunnearvoa. Kun ikää tulee lisää niin tällaisia asioita arvostaa ihan erilailla.

Ja toisaalta ehkäpä se on sitä elämätöntä kotielämää osaksi. Ainakin muistoina niissä.

Vierailija
2/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä ei ole ollut varastotilaa ensinkään. Ei siis minkäänlaista lämmintä varastotilaa. Ollaan tarvittu koti elämiseen.

Ymmärrän häntä ja en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se niitä tavaroita kaipaa vaan hyväksyntää ja rakkautta.

itse lähdin pois kotoa 16 vuotiaana ja oli todella huonot välit vanhempien kanssa. kaipailin kanssa muka vanhoja tavaroita takaisin, okeasti kaipasin vain hyväksyntää tekemistäni valinnoista ja rakkautta vaikka olisin tehnyt "väärin". tietoa siitä että kelpaan sellaisena kuin olen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi