peppuraiskaus?
mä epäilen että mun poikaystävän on pannut mua peppuun viime viikonloppuna kun sammuin sen luo.
Sunnuntaina mun pylly oli jo törkeen kipee ja verillä, kysyin poikaystävältä oliko vetässy väärään reikään, mutta sanoi että ei tietenkään ole. Mutta kun mun perse on vieläkin tosi kipee kun käyn kakalla ja vertakin kakassa on, voiko tästä jäädä jotain pysyvää haittaa?
Kommentit (23)
ja sen jälkeen poliisilaitokselle ilmoittamaan raiskauksesta! Melkoinen sika on sulla miehenä, sammuneeseen naiseen yhtyminen on raiskaus oli tilanne mikä tahansa. sinun sanasi riittää jo laitoksella esitutkintaan.
"Miehet olivat afrikkalaisia. He leikkasivat saksilla naisen vaginan ja peräaukon välisen lihan, jotta tämä menettäisi kyvyn pidättää ulosteitaan. Tämä on tapana Afrikassa. Näin he pystyvät häpäisemään naisen, ja merkitsemään hänet haisevaksi hylkiöksi joka ei enää kelpaa kenellekään (eikä tule vahingossa raiskatuksi uudelleen)."
Tekijöiden iät: Michael Andrew Lofo, 39, Muawia Abuzaid Tutu Atiya, 26 ja nuorin näistä bruttokansantuotteen kohottajista, uuden sivistyksen tuojista, köyhän kulttuurimme pyyteettömistä rikastajista Gag Willyang Mogdam oli 19 vuoden ikäinen Suomen tulevaisuuden toivo. Kalevassa olleen tiedon mukaan tekijöistä kaksi on karkoitettu ovat Sudaniin 7.5.2007. Kolmannen kohdalla karkoitus toteutuu tämän "kärsittyä" rangaistuksensa loppuun.
Ellei sitten jokin ystävällinen taho (Amnesty, jokin seurakunta, pakolaisapu tms.) tehnyt valitusta ties mihin, koska Sudanissa vallitsevan sotatilan seurauksena karkoitetut saattavat joutua hengenvaaraan ja joutua kokemaan epäinhimillisiä oloja.
Lähteet mm. HS 2.11.-05 ja 5.5.-06 ja Kaleva 14.5.2007
saksiraiskaajat.En ihmettele mamuvihaa enään.
Enäänhän ei saada mitään spermanäytteitä, mutta tietävät varmaan miten akuutti on.