Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OMPA tottatosiaan KAUNIS nuori nainen! Muutama kuva mukana :)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle tuli mieleen että olisko itäblokista tai esim puolasta sukua..

persoonallinen mutta ei herätä mitään sen kummempaa mussa,, keltaiset hampaat on kyllä kurja juttu

Vierailija
22/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan silmien "valopilkkuja". Ne ovat täsmälleen samassa kohdassa kummassakin mustuaisessa, mikä tarkoittaa että silmät eivät karsasta lainkaan.

niin olisin joidenkin kuvien perusteella sanonut, että on tosi kaunis. MUTTA: musta hymy on se tärkein, ja tuo kakkoskuva, jossa hymyilee, vetäs jotenki pohjan pois kaikilta muiltakin kuvilta... Eli luultavasti jos tuntisin henkilön, en pitäisi häntä kauniina, koska näkisin ilmeiden koko kirjon.

Lisäksi havaitsin, että silmät karsastavat melkoisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kuva oli kaunis. muut jotenkin mitään sanomattomia. ihan nätti juu. Mun mielestä Drew amerikan x-factorista on todella kaunis, vaikka onkin pikku tyttö. Niin kaunista en ole vähään aikaan nähnyt. Toivottavasti pysyy yhtä kauniin ja viattoman oloisena myös tulevaisuudessa..

Vierailija
24/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI RUMAT HAMPAAT! Taitaa olla Ap:n omat kuvat joilla kalastellaan kehuja. Hohhoijaa.

Vierailija
25/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikuvaaja voisi saada hyviä kuvia, koska likalla on nätti suu.

Vierailija
26/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se että melkein kaikki nuoret naiset ovat nättejä. Nuokin kasvot olisivat mielenkiintoisemmat joskus 5-7 vuotta myöhemmin. Silmien karsastuksessa on mielestäni aina ollut jotain viehättävää.

Vierailija
27/45 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se että melkein kaikki nuoret naiset ovat nättejä. Nuokin kasvot olisivat mielenkiintoisemmat joskus 5-7 vuotta myöhemmin. Silmien karsastuksessa on mielestäni aina ollut jotain viehättävää.

Vierailija
28/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisempana olisi vielä kauniimpi. Vähän venäläisen näköinen tyyliltään ja kasvoiltaan.

Itse pidän luonnollisen ja raikkaan näköisistä tummaveriköistä.

Vierailija
29/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla likalla on, ettekö tajua??? Noi on mukamas muodikkaat mutta mä en tykkää, yök. Ihan nätti tyttö, mikäs siinä mutta silmät olis kivat ilman tyhmiä rajauspiilareita.

Vierailija
30/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla likalla on, ettekö tajua??? Noi on mukamas muodikkaat mutta mä en tykkää, yök. Ihan nätti tyttö, mikäs siinä mutta silmät olis kivat ilman tyhmiä rajauspiilareita.

Vierailija
31/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 kuvassa huulet on liian laitetut ja 5 kuva on jotenkin muuteb epämääränen.

muuten oot ihan nätti

Vierailija
32/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok... Liian iso nenä ja ruma suu. Muuten tavis.

Vierailija
33/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Miksi hehkuttaa jonkun tuntemattoman kauneutta tai kritisoida jotain? Mä en ymmärrä.

Tuloksen tietää jo jokainen, joka noita linkittää. Jossain vaiheessa tulee sitä paskaa. Mun mielestäni tosi ilkeää.

Vierailija
34/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö on selvästi sellainen, vähän pikkuvauvamaisia piirteitä (toki johtuu vielä nuoresta iästä), leveä töppönenä, isot silmät suhteessa pään kokoon ja suppuhuulet.

Tupakan kellastuttamat hampaat eivät kyllä ole mitenkään viehättävät.

Mielestäni ei ole kaunotar, samanlainen söpö, joita näkee pilvin pimein 15-20 vuotiaiden tyttöjen joukossa. Nuoruuden raikkaus ja siloisuus huokuu useista tavallisistakin tytöistä.

Vierailija
35/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kuva oli kaunis. muut jotenkin mitään sanomattomia. ihan nätti juu. Mun mielestä Drew amerikan x-factorista on todella kaunis, vaikka onkin pikku tyttö. Niin kaunista en ole vähään aikaan nähnyt. Toivottavasti pysyy yhtä kauniin ja viattoman oloisena myös tulevaisuudessa..

Ja silmät painuu ulkonurkistaan alas, mikä ei ole kaunista ja tekee väsyneen + vanhan näköiseksi. Myös hampaat on hänellä isot.. Kyllä tämä ap:n linkittämä tyttö on huomattavasti kauniimpi ja itse tykkäsin etenkin siitä hymykuvasta, jota moni tässä haukkui..

http://www.poptower.com/drew-ryniewicz-x-factor-picture-68730.htm

Vierailija
36/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän päässä liikkuu? Hävetkää!

Vierailija
37/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nyt kauniimpiakin nähty. Kauniit silmät ja suu, nenä häiritsevän iso. Ihan nätti on, vähän slaavilaiset/venäläiset piirteet?

Missä vaiheessa ON -sanasta tulee OM?

OMPA=ONPA

Vierailija
38/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan silmien "valopilkkuja". Ne ovat täsmälleen samassa kohdassa kummassakin mustuaisessa, mikä tarkoittaa että silmät eivät karsasta lainkaan.

niin olisin joidenkin kuvien perusteella sanonut, että on tosi kaunis. MUTTA: musta hymy on se tärkein, ja tuo kakkoskuva, jossa hymyilee, vetäs jotenki pohjan pois kaikilta muiltakin kuvilta... Eli luultavasti jos tuntisin henkilön, en pitäisi häntä kauniina, koska näkisin ilmeiden koko kirjon.

Lisäksi havaitsin, että silmät karsastavat melkoisesti...

Toinen kattoo v*uun ja toinen kattoo et mihis v*uu se toinen kattoo...

Vierailija
39/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään vielä sirommista kasvoista...nuo on vaan jotenkin liian "isot".

Vierailija
40/45 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän päässä liikkuu? Hävetkää!

Vai pitäisikö sanoa kaikkien vain, että IHANIA jos joku on tyrkkyilme naamalla?? Lähinnä säälittäväähän se on, sellainen hyväksynnän haku.

Kun teinit menevät esim. Idolsiin, ei kaikille voi sanoa, että voi sä näytät upeelta ja oot NIIIN hyvä. Eikä pidäkään sanoa. Se ei vie ketään minnekään, että on itsestään epärealistinen käsitys. Ja jos asettaa vapaaehtoisesti itsensä arvosteltavaksi, arvostelu tulee kestää.