Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian aikaista laittaa joulu esille viikon päästä

Vierailija
18.11.2011 |

viikonloppuna? Tekisi niin milei laittaa kotiin joulutunnelma jo tuolloin mutta onkohan se liian aikaisin....

Milloin te laitatte joulun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä kyllä kerkeisin kyllästyä koko jouluun jos noin aikaisin olisin asialla.

Vierailija
2/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä laitettiin joulua jo pari viikkoa takaperin. Kotona en ole laittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, siitä se joulunaika alkaa...

Vierailija
4/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Talvivaloja" laitoin jo viime viikonloppuna...

Vierailija
5/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä. Sehän on jo eka adventti.

Tänään päiväkodin "täti" vähän jotenkin kainostellen kertoi, että ovat laulaneet tänään joululauluja. En millään ilennyt kertoa, että mulla oli kaksi joululahjaa jo paketoituna kassissani. Ei minusta mitenkään liian aikaista. En ole niitä jotka stressaisi joulusta. Olen aina ja kaikissa asioissa ajoissa. Mulla on kummilapsen synttärilahjakin jo tammikuulle...

Vierailija
6/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaita valosarjoja olen ripusellut kotiin jo lokakuusta lähtien. Ulos sytytin pari viikkoa sitten.

Viikon päästä perjantaina teen isot siivot ja laitan tähdet ikkunoihin, vaihdan keittiöön jouluverhot, oveen joulukranssit ja vaihdan kesäiset "sesonkitavarat" joulukoristeisiin. Lisäksi olkkarin koristetyynyt vaihtuu.

Näin olen toiminut v.2006 lähtien ja vielä en ole kyllästynyt :) Meillä tosin siivotaan joulu pois heti 1.1. eli sieltä päästä sitten ei enää jaksa katsella. Mutta itse tykkäänkin fiilistellä etukäteen ja iso osa joulua on kaikki jouluvalmistelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä