Millä raskausviikolla vaatteet alkoi puristaa? farkut/muut housut
Kommentit (4)
Esikoista odottaessa selvisin tavallisilla vaatteilla loppun asti. Niillä jotka antoi periksi.
Toisen kohdalla myös lähes loppuun asti.
Nyt kolmannen kohdalla vaatteet alkoi kiristämään rv20 ja rv 25 maha kasvoi hirveästi ja jouduin siirtymään äitiyshousuihin.
ottamaan äitiyshousut käyttöön rv 12 tietämillä. Ei olut toivoakaan, että tavalliset farkut olisivat menneet jalkaan. Olen normaalipainoinen, mutta sen verran turvotusta vatsan seudulla oli. Tietysti myös omat normifarkut tuntuivatkin jo epämukavilta kiristäessään, että suosiolla lökähousuihin siirryin.
Nyt on menossa rv. 30 ja hyvä että äippähousuihin mahtuu maha. Menee ihan yläkäyrillä, en tiiä mitä enää pukea jos yhtään kasvaa. No, normi painoinen olen, ja olin ennen raskautta. Eikä painoa ole tullut raskauden aikana kuin 4 kiloa, mutta maha on valtava!
tokalla kerralla varmaan viikolla 6. Tuli sen verran turvotusta mahaan, että näytin kuin olisin ollut pidemmälläkin raskautta.
kaikki vähänkin jäykemmästä materiaalista valmistetut housut puristaa heti alkuviikoilla. Nivuset tuli todella herkiksi ja vatsaan tuli turvotusta.
Ostin ekat mammahousut varmaan joskus viikolla 16, vaikka mulla ei oikeastaan mahaa ollutkaan. Kaikki puristaminen ja vaatteiden makkaroituminen nivusiin sattui.