Joko teidän 11v tytöillä on murrosikä alkanut?
Kommentit (9)
Meidän 11-veellä ei vielä mitään fyysisiä murrosiän merkkejä.
Käytös ja pukeutuminen on toki muuttunut neitimäisemmäksi mutta mitään varsinaisia kriisejä ei vielä ole.
Tosin molemmilla vanhemmilla murrosikä alkanut vasta 14-15 v iässä joten eiköhän tämäkin vielä odotuta itseään pari vuotta.
Meidän 11-veellä ei vielä mitään fyysisiä murrosiän merkkejä. Käytös ja pukeutuminen on toki muuttunut neitimäisemmäksi mutta mitään varsinaisia kriisejä ei vielä ole. Tosin molemmilla vanhemmilla murrosikä alkanut vasta 14-15 v iässä joten eiköhän tämäkin vielä odotuta itseään pari vuotta.
tyttö on yhtä pieni pirpana kuin minä hänen ikäisenään, mutta lapset kehittyykin nykyään aikaisemmin
ap.
Näyttää seiskaluokkalaiselta, vaikka on vasta vitosella
pituisia ja painoisia ovat n.11v tytöt, joilla kuukautiset on alkaneet? Oma 10v on n.130cm ja painaa 26kg, eikä mitään fyysisiä merkkejä murrosiästä.
pituisia ja painoisia ovat n.11v tytöt, joilla kuukautiset on alkaneet? Oma 10v on n.130cm ja painaa 26kg, eikä mitään fyysisiä merkkejä murrosiästä.
Muotoja löytyy. Kuukautiset ei ole vielä alkanee, mutta alkavat takuulla pian. Pituutta tytöllä yli 160 cm ja paino on n. 55 kg. Me vanhemmat ollaan pitkiä, joten pitkä tulee tytöstäkin.
Ite oon 11v ja painan jotain 37kg ja oon jotain 159 cm (en oo pituudesta kauheen varma koska jotain puol vuotta kun mitattiin)mulla on jo alkanu menkat ja rinnatkin on jo kasvanu vitu**aa vaan kun meijän luokan muut tytöt on ihan kun jotain 6v-8v olosia .Ne hihittelee aina kun puhutaan murrosiästä seksistä yms.
Yks ei nelkillä ees tienny mitä on seksi ja mitkä on menkat
Rakkaat äidit ja naiset haluaisin kysyä onko murrosikäni alkanut ja millon menkkani alkavat kerran mul tuli sellast ruskeeta litkuu sit toinen tissi on isompu ku toinen sitte käytän dödöä finnejä ei yön jälkee valkoset koppuraiset pikkarit joten pls vastatkaa
On joo todellakin, ja kuukautiset on alkaneet, rinnat kasvavat jo jne. On tosin aina ollut temperamenttinen tapaus, nyt vain korostuu kun murrosikä painaa päälle.