Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneusleikkausten vastustajat! Kertokaa!

Vierailija
18.11.2011 |

Jostain tuli mieleen, vaikkei asia ole itselleni mitenkään ajankohtainen, että miksi kauneusleikkauksia vastustetaan? Ja tarkoitan nyt tässä esim. nenänkorjauksia, roikkuvien luomien kohotuksia tai vaikka silikonirintoja jne. En mitään överijuttuja, että muokataan itsensä ihan pellen näköiseksi turbohuuleksi :)

Te vastustajat, vastustatteko myös vaikka rakennekynsiä, ripsien pidennyksiä, hiustenpidennyksiä tai puh up-rintsikoita?

Kun eikö molemmissa ole tarkoituksena saada itsensä näyttämään hyvältä ja huollitellulta? Ainoa ero niissä on mielestäni se, että leikkaukset tuovat pysyviä tuloksia ja ovat kalliimpia...

Tuli vaan mieleen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole itselläni pieniä tissejä, miksi niin luulit? Kyseenalaistin vain ajatusta siitä, voiko toinen ihminen ymmärtää henkistä tuskaa, jota esim pienet rinnat voivat jollekin aiheuttaa? Mutta kun lukee tuota sinun kirjoitustasi jossa HUUDAT ja kehotat minua menemään terapiaan, niin enpä usko sinun päässeen ihan traumoitta kuitenkaan omien aa-kuppiesi kanssa. Vai?

Vierailija
22/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan naisia, joilla tosiaan on vain nännit - ei ne ole edes "rinnat" sanan varsinaisessa merkityksessä..joten aika turha verrata Eva Longoriaan tai Shakiraan.

Minä olen tyytyväinen omiin 75 A-tisseihin. Mutta tajuan hyvin, jos joku haluaisi suurentaa sellaisetkin. Tosin minulla on ikää ja elämänkokemusta - sitä suvaitsevaisuutta näes tulee lisää iän karttuessa. Yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä isona asiana, mutta on sairasta että nuoret ja usein jo valmiiksi nätit ihmiset käy kauneusleikkauksissa.

Ja ne tarpeettomien leikkausten riskit, miksi ihmeessä,juurikin kun se leikkaus voi mennä pieleen ja tulos onkin kauhea, tai vielä pahempaa terveys tai henki menee. joku helvetin rasvaimu???

Vierailija
24/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meillä Suomessa kauneusleikkaukset eivät ole ihan yhtä yleisiä kuin monessa muussa maassa, mutta aivan varmasti keskuudessamme kulkee paljon ihmisiä, jotka ovat jonkin operaation teettäneet mutta eivät juuri asiasta huutele. Ja tätäkin keskustelua lukeneena...eipä ihme! Itsellenikin on tehty eräs leikkaus, mutta en sitä koskaan mainosta. Olen tyytyväinen lopputulokseen, jonka ansiosta olen nykyään ihan tavallisen näköinen. Emme me kaikki nimittäin mitään Barbie-lookia tavoittele, vaan sitä, että näyttää ihan tavalliselta. Ihailen kyllä niitä, joille persoonallinen ulkonäkö on vahvuus, mutta itse olen mieluummin tavis joka sulautuu joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi