Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneusleikkausten vastustajat! Kertokaa!

Vierailija
18.11.2011 |

Jostain tuli mieleen, vaikkei asia ole itselleni mitenkään ajankohtainen, että miksi kauneusleikkauksia vastustetaan? Ja tarkoitan nyt tässä esim. nenänkorjauksia, roikkuvien luomien kohotuksia tai vaikka silikonirintoja jne. En mitään överijuttuja, että muokataan itsensä ihan pellen näköiseksi turbohuuleksi :)

Te vastustajat, vastustatteko myös vaikka rakennekynsiä, ripsien pidennyksiä, hiustenpidennyksiä tai puh up-rintsikoita?

Kun eikö molemmissa ole tarkoituksena saada itsensä näyttämään hyvältä ja huollitellulta? Ainoa ero niissä on mielestäni se, että leikkaukset tuovat pysyviä tuloksia ja ovat kalliimpia...

Tuli vaan mieleen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole ulkonäkönsä lisäksi muuta tarjottavaa maailmalle vastustavat kauneusleikkauksia ihan kilpailun näkökulmasta. Oishan se kauheaa, jos naapurin älykäs pottunokka lurppaluomi muuttuis vielä kauniiksikin. Eihän sitä uskaltais enää miestään pihatöihin päästää ;)

Vierailija
2/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tuli mieleen, vaikkei asia ole itselleni mitenkään ajankohtainen, että miksi kauneusleikkauksia vastustetaan? Ja tarkoitan nyt tässä esim. nenänkorjauksia, roikkuvien luomien kohotuksia tai vaikka silikonirintoja jne. En mitään överijuttuja, että muokataan itsensä ihan pellen näköiseksi turbohuuleksi :)

Te vastustajat, vastustatteko myös vaikka rakennekynsiä, ripsien pidennyksiä, hiustenpidennyksiä tai puh up-rintsikoita?

Kun eikö molemmissa ole tarkoituksena saada itsensä näyttämään hyvältä ja huollitellulta? Ainoa ero niissä on mielestäni se, että leikkaukset tuovat pysyviä tuloksia ja ovat kalliimpia...

Tuli vaan mieleen!

tai ainakin pysyvää tekoa. Jotenkin sen vielä ymmärrän, että laittaudutaan nätiksi kun lähdetään juhlimaan ja sillon laitetaan vaikka tekoripsetkin. Mutta kaikki semmonen "pyrkimys huijata muita, että on oikeasti paremman näköinen kuin on" Eli ei kerrota, että on silarit, tai tekoripset ta värilliset piilarit. Semmonen ällöttää.

Syy tähän on se, että toivoisin naisten olevan kauniita omana itsenään. Jokaisessa naisessa on varmasti jotain kaunista ja jos ei ole, niin sitäkin pystyy työstämään luonnollisin keinoin. Esim laihduttamaan tai treenaamaan. On tosi sääli, että kaikki yrittää näyttää samalta ja nyky yhteiskunnassa kaikki persoonallisuus kitketään pois. Kaikilla samanlaiset hämähäkin koivet ripsinä, kaikilla teineillä nykyään "ruskeat" silmät ja isot rinnat tavalla tai toisella. Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kesällä luin mökillä vanhasta naistenlehdestä jutun, jossa (silloin nuori) Hannele Lauri ruoti kovin sanoin kauneusleikkauksia teettäviä ihmisiä. On tainnut kyseinenkin leidi muuttaa mieltään iän karttuessa. Se on se Siperia...

Vierailija
4/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole ulkonäkönsä lisäksi muuta tarjottavaa maailmalle vastustavat kauneusleikkauksia ihan kilpailun näkökulmasta. Oishan se kauheaa, jos naapurin älykäs pottunokka lurppaluomi muuttuis vielä kauniiksikin. Eihän sitä uskaltais enää miestään pihatöihin päästää ;)

Minua ainakin luonnonkauniina ihmisenä harmittaa kauneusleikkaukset juuri siitä syystä, että kauneus on minun lahjani. Samanlailla kun älykkyys on jonkun toisen lahja. En minäkään voi ostaa älykkyyttä tai matikkaneroutta tai urheilullisuutta. Ne kaikki ansaitaan itse ja on saatu tietysti jonkin asteinen pohja ihan lahjana. Ajatelkaa jos kaikki voisi ostaa itsestään huippu-urheilijan. Ja ne jotka olisivat lahjakkaita ja treenaisivat hulluja olisivat samalla viivalla näiden "laiskojen/rikkaiden kanssa. Eikö olisi älytöntä?

No ainoa lohtuni on, että ruma ei sa akuitenkaan kauniita lapsia. Pienirintaisen lapsilla ei ole luultavasti isot rinnat ja sinisilmäinen ei saa ruskeasilmäisiä lapsia. Eli lapsissa se totuus näkyy anyway! Geenejään ei voi huijta.

Vierailija
5/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luonnollinen kauneus on parasta. Toki hiuksille on tehtävä jotain (vähintään, pestävä, harjattava/kammattava ja aika ajoin leikattava), mutta esim. värjääminen ei minusta ole tarpeen. Rakennekynnet, hiustenpidennykset yms. saavat aika äkkiä naisen näyttämään "teko"-tyypiltä.

Vierailija
6/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin aikoinaan hörökorvat ja olen ollut tosi tyytyväinen päätökseeni, mutta nytkö minun on siis ymmärrettävä, että olen tehnyt väärin. Yritän olla kauniimpi kuin olenkaan ja se on kauheaa! Olen niin teko!! Lähden ruoskimaan itseäni.

Vierailija
7/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin aikoinaan hörökorvat ja olen ollut tosi tyytyväinen päätökseeni, mutta nytkö minun on siis ymmärrettävä, että olen tehnyt väärin. Yritän olla kauniimpi kuin olenkaan ja se on kauheaa! Olen niin teko!! Lähden ruoskimaan itseäni.

mutta kestä se, että joku niin sinusta ajattelee

Vierailija
8/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ihmiset ei ajattele sitä, että se leikkaus voi mennä pieleen. Mitäs sitten?

Enemmän mä olen kuitenkin vastaan kaikkia noita juttuja sen vuoksi, että mun mielestäni ne on naisten tasapäistämistä ja tulokset on rumia. Ne on rumia! Mun mielestäni vika näillä leikkauksia haluavilla on pääkopassa, ei ulkonäössä.

Tää ulkonäkökeskeisyys on mennyt yli hilseen mulla ainakin. Parikymppiset teettää itselleen rinnat ja törröhuulet - ja poistaa botoxilla ryppyjä! :O

Sairasta!!! Naiset näyttää nykyisin joltain barbiklooneilta :(. Rumaa ja luonnotonta. Perosoonallisuus on hävinnyt ja massan ulkonäköihanne on tekokaunis muovinukke, jolla puolet osista on irtoavia :(

Tulokset leikkauksista ei ole pitkäikäisiä ja leikkauksia pitää sitten tehdä uusia, kun leikkauksen jälkeen se rupsahtaminen vain kiihtyy. Loputon kierre :(

Vierailija
9/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koen ne turhina, ellei kyse ole aidosta tarpeesta. Kuten voi olla henkilöllä joka rintasyövän vuoksi menettää rintansa tai henkilöllä jolla on pahoja arpia esim. onnettomuuden seuraksena, tai sitten terveydellinen syy kuten näköä haittaavat roikkuluomet tai liian isot rinnat.

En ymmärrä miksi joku terve ja ok näköinen ihminen muokkaa kehoaan, vaikka ei siihen mitään tarvetta ole. Miksi pitää hermomyrkyllä piikittää ettei kasvot liiku jotta ei saa ryppyjä? Minusta, niin yksinkertaisesti täysin turhaa touhua. Miksi Lola joka maailman kauneipia ihmisiä ihan todistetusti otti silikonit? Okei, hänen oma valintansa eikä minun asiani, en vaan ymmärrä.

Minusta pitäisi opettaa ihmisille ITSELUOTTAMUSTA, sillä havaintojeni mukaan ihmiset joiden itsetunto on hyvä ja joilla pää kunnossa eivät niin juokse leikkausten perässä. Heidän menoaa ei haittaa esim. pienet tissit tai mahamakkara tai ryppyiset silmäkulmat, vaan elämästä osataan nauttia.

Maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei mene hyvin, on köyhyyttä, nälkää ja sotia. En ymmärrä miksi tälläisessä maailmassa joku jaksaa murehtia ja kokea olevansa niiiiiiin onneton kun on ryppy jossain tai tissit ei näytä samalta kun playboy-tytöllä. Pitäisi iloita siitä mitä on, ja nauttia elämästä ilman että joku mitätön asia nousee liikaa framille ja pilaa "koko elämän".

Ja ei, en ymmärrä myöskään irtoripsia, hiustenpidennyksiä enkä rakennekynsiä. Mutta toisalta, monessa ammattissa on tärkeää että on siistit kynnet, mikäs siinä jos keinotekoiset sellaiset laittaa jos omat huonossa kunnossa. Jos hyvin tehty, ei kynsistä edes näe ovatko omat vai eivät. Hiustenpidennyksiä en ottaisi siitä syystä että ällöttää ajatus tuntemattoman ihmisen hiuksista omassa päässä... Mutta tässäkin ihan jokaisen oma valinta mitä tekee. Ja tässä sama kun kynsissä: voi tehdä myös tyylikkäästi, eli ei edes huomaa onko joukossa toisten hiuksia omien lisäksi. Ja ripset myös sama juttu, en itse ottaisi, mutta ihan sama jos muut ottavat.

Se millä rakennekynnet, hiustenpidennykset ja ripsipidennykset eroavat leikkauksista ja piikityksistä on siinä, että ovat väliaikaisia. Ne voi laittaa ja kirjaimellisesti vaikka heti ottaa sen kummemmitta pois jos ei sovi/ei pidäkään. Mutta joku botoxi on kehossa kuukausia, samoin silikonien poistaminen ei ole mikään pikku juttu vaan iso leikkaus.

Ja myös se vaikuttaa, että kauneuskirurgiassa koko ajan tulee uusia juttuja, mutta niiden vaikutuksista ei tiedetä sen tarkemmin. Julkisuudessa PALJON hyviä esimerkkejä siitä kuinka ihminen muuttuu ihan friikiksi, suorastaan hiviöksi kauneusleikkausten vuoksi. Sama voi tapahtua ihan taviksellekin, vaikka malttinsa pitäisikin, niin joku voi mennä vikaan. Miksi ottaa turhaan riski siitä?

Esim.

Kauniiden&Rohkeiden taylor oli lumoava nainen, nykyään ruma. MIKSI pilasi kauneutensa? Olisi taatusti ollut lumoava myös "vanhannäköisenä", nyt on ihan kamala. Moni iäkkäämpi nainen on kaunis, rypyistään ja riipputisseistään huolimatta, koska kaunesu ja karisma ei katoa iän myötä. Moni taas menettää kauneutensa ja karismansa, koska enää ihmiset eivät näe muuta kun ankkahuulet, liikkumattoman otsan tai töröttävät tissit, mikä ei tee kenestäkään kauniin näköistä.

Ja kauneusleikkauksiin jää moni koukkuun, sama juttu kun huumeissa, miksi ottaa sitä "ensimmäistä piikkiä" jos se voi viedä turmioon, parempi olla ilman. Kun korjaa nenän, haluaa eroon silmäpusseista, sitten alkaa otsarypyt häiritä, jonka jälkeen kaipaa turpeampia huulia, ja sitten kaulan kiristystä jne. jne. loputon suo monelle...

Vierailija
10/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin lasken sen samaan kategoriaan rintojen pienennyksen, silmäluomileikkauksen tai rintakonstruoinnin kanssa, vaikkei kyseessä ihan samantyyppinen juttu olekaan. Rintojen suurennuksenkin ymmärrän ääritapauksessa, jos naisella on rintoina vain suurinpiirtein nännit. Mutta siinä tapauksessakaan rinnoista ei pitäisi rakentaa pamelaanderssoneita.

Vierailija
11/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on AA(A)-kupin rinnat tai ei oikeastaan mitään, ja kärsii niistä, miksi helvetissä ei saisi laittaa silikoneja? Mitä se keneltäkään on pois?

Minulla on tällainen hyvin hyvin pienirintainen ystävätär. Häntä asia ei haittaa ja ok niinkin!

Kunhan jokainen huolehtisi vaan siitä omasta kropastaan eikä arvostelisi toisten ratkaisuja..

Vierailija
12/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä ihmiset on siitä, että oon leikkauttanu nenäni. Oli sen verran kokoa, että kyllä riitti mitä leikata. Nyt on hyvä.

Vierailija
13/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on AA(A)-kupin rinnat tai ei oikeastaan mitään, ja kärsii niistä, miksi helvetissä ei saisi laittaa silikoneja? Mitä se keneltäkään on pois?

Minulla on tällainen hyvin hyvin pienirintainen ystävätär. Häntä asia ei haittaa ja ok niinkin!

Kunhan jokainen huolehtisi vaan siitä omasta kropastaan eikä arvostelisi toisten ratkaisuja..

Mietippä nyt hetki mitä kirjoitit. Miksi joku kärsisi pienistä rinnoista? Sattuuko se fyysisesti kun on pienet rinnat? Ystäväsi on hyvällä itsetunnolla varustettu terve nainen kun ei koe siinä mitään ongelmaa, että hänellä on pienet rinnat. Rintoja nyt vain ON eri kokoisia. Mikään niistä ei ole toistaan kauniimpi koko. Johan sen todistaa sekin, että hyvin pienirintaiset naiset kuten Shakira ja Eva Longoria ovat maailman seksikkäimpiä naisia. Kyse ei siis todellakaan ole siitä, että pienirintainen ihminen kärsisi yhtään mistään!!!!

Vierailija
14/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavallisen näköisistä ihmisistä saa mielestäni huolittelemalla ja hymyilemällä kauniita tai ainakin söpöjä/hyvännäköisiä.

Mutta kun itse on perseestä reväistyn näköinen, niin eipä siinä auta, vaikka on vähän tavallista älykkäämpi, koska pitäisi olla paljon, paljon parempi että voittaisi ne yhtä hyvät tai astetta huonommat tavallisen näköiset tai kauniit ihmiset. Sääliä saa kilteimmiltä, kylmää olkapäätä useimmilta.

Tietysti eipä ole varaa kauneusleikkaukseenkaan, kun on niin ruma, ettei saa elämässä yhtään toista mahdollisuutta pärjätä.

Vierailija
15/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et varmaan kärsikään. Itsetunnosta kai asiassa on pohjimmiltaan kyse, mutta se ei tee tuskaa yhtään epätodellisemmaksi.

Vierailija
16/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et varmaan kärsikään. Itsetunnosta kai asiassa on pohjimmiltaan kyse, mutta se ei tee tuskaa yhtään epätodellisemmaksi.

t. se joka sanoi, että pienistä rinnoista ei kärsi. Koska eihän niistä kärsi. Kyse on korvien välistä. Voihan sitä kärsiä vaikka mistä jos itse alkaa nii itselleen uskottelemaan.

Vierailija
17/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että mielestäni todellinen kauneus tulee sisältä päin. Mielestäni ihmisen itsetuntoa pitäisi kohentaa sen sijaan, että mennään muuttamaan jotain tervettä ja persoonallista osaa itsessä.

Esim. nuo rinnat. Seksikkyys on ihan muuta kuin rintojen koko. Ja nenät: yleensä leikattu nenä ei enää istu muuhun osaan kasvoja. Persoonallinen ulkonäkö on etu, ei haitta.

Vastustan niitä myös siksi, että se on epäeettistä bisnestä.

En vastusta tietenkään rinnan korjaamista syöpäleikkauksen jälkeen tai jotain onnettomuudessa syntyneen vamman korjaamista tai synnynnäistä epämuodostumaa.

Mielestäni ihmisen pitäisi oppia arvostamaan ELÄMÄÄ ja itseään ja unohtaa pinnalliset, ulkoiset kauneusihanteet.

En taida vastustaa myöskään todella paljon riippuvien luomien korjaamista. Siinä menee raja.. Ryppyjä saa olla, mutta olisi aika ikävää, jos silmäluomet roikkuisivat niin ettei meinaa nähdä mitään..

Vierailija
18/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman täytyy aina yrittää kompensoida ulkonäön puutettaan jollain, koska ihmiset suhtautuvat häneen luonnostaan negatiivisemmin kuin kauniiseen ihmiseen. Eikä tämä johdu siis pelkästään siitä, että elämme ulkonäkökeskeisessä maailmassa jossa kauniiden mallienkin valokuvat käsitellään virheettömiksi. Psykologisissa tutkimuksissa on selvinnyt, että jo pienet vauvat katsovat kauemmin kauniita kasvoja, kuin rumia. Kauniiden suosiminen on siis luontaista. Tietysti leikkaus ei ole tae kauneudesta, mutta jos ei ole paljoa menetettävääkään, niin miksipäs ei.

Vierailija
19/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle pienirintainen, joka et kärsi pienistä rinnoistasi. Koetko nyt suurtakin ylemmyydentunnetta, kun sinulla on noin terve itsetunto. Vai pelkäätkö olevasi kohta pallon viimeinen pienirintainen, kun muut lähtevät joukolla plastiikkakirurgille?

Vierailija
20/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TERAPIAAN, ppydän ihan tosissani. Oletko koskaan kokenut mitään pahaa kipua tai tuskaa? Ymmärätkö että pienet rinnat eivät aiheuta yhtään mitään kärsimystä!

Kärsit pienistä rinnoista koska:

1. Sinua on niistä ehkä kiusattu, mitä sitten. Jokaista ihmistä kiusataan ihan varmasti jostain elämänsä aikana. On kaksi vaihtoehtoa, uskoa mitä se kiusaaja sanoo, tai antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toiseta ulos. Jos uskoo olevansa paska ihminen koska joku sanoo että pienitissiset on rumia, niin kai ymmärrät että SINULLA on ongelma pään sisällä, rinnoissa EI OLE MITÄÄN VIKAA.

ja/tai

2. Sinä et ole tyytyväinen itseesi ja elämääsi. haluat jotain parempaa, ehkä et osaa itsekään sitä määritellä sen tarkemmin. Kuvittelet, että paha olo sisälläsi johtuu pienistä rinnoista, vaikka oikeasti se syy on jossain ihan muualla. On todella vaikeaa mennä peilin eteen ja miettiä mikä elämässä mättää ja mitä pitää tehdä toisin. On helppoa kun voi syyttää jotakin tiettyä asiaa kaikesta: seksi ei suju, olen köyhä enkä etene urallani, näytän rumalta, minua pidetään tylsänä ja kaiken syy on esimerkiksi ne pienet rinnat =ihan väärin! Samaan tapaan moni hallitsee kaaosta siivoamalla tai laihduttamalla neuroottisesti, noissakaan se syy ei ole siinä että joku pitää siivoamisesta tai elää terveellisesti, vaan kyse on elämänhallinnasta.

On tutkittu tosiasia, että moni pettyy kauneuleikkaukseen. Ja syy on juuri siinä, että se onni ja auvoisuus ei aukeakaan leikkauksen jälkeen, vaan se löytyy ihan jotain muuta kautta. Ja moni tyhmä ei sitä ymmärrä ennenkun tisseissä on turhaan muutama desi silikonia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän