Jee! Viimeinkin tuli presidenttiehdokas jota voi äänestää.
Kommentit (24)
Oon Vasemmistoliiton jäsen ja musta Paavo A on ihan mielettömän hyvä tyyppi jne, mutta toi nyt vaan oli aivan tosi hölmö veto siltä. Nyt on sit hyvät mahdollisuudet siihen, että meillä on tokalla kierroksella vastakkain Niinistö ja Soini. Valitse sit niistä :(
Mä ihan totta naiivisti luuln, et ne siellä V-liitossa taktikoi ja jätti valitsematta oman edustajansa, antaen siten tilaa Haavistolle. Nyt ei saada kummastakaan varteenotettavaa vaihtoehtoa noille jäärille.
Nuori, pienen ihmisen asialla, loisti tv-väittelyissä, sympaattinen, ei kumartele kuvia. Taidan äänestää Paavoa minäkin, t. vihreiden kannattaja
nyt on minullekin sitten ehdokas :)
Arhinmäkeä eduskuntavaaleissa ja hän on minusta hyvä tyyppi. Nyt kuitenkin harmittaa kun sekä hän että Biaudet hajottavat Pekka Haaviston mahdollista kannattajakuntaa. Noilla kolmella samansuuntaiset arvot useissa asioissa ja kaikki kolme selkeästi eri maailmasta kuin ne ukkelit.
Mun mielestä olisi ollut hyvä keskittää äänet Haaviston taakse., niin hän olisi ehkä voinut päästä toiselle kierrokselle.
Uskotteko todellakin, että joku on oikeasti pienen ihmisen asialla?
Minä esim. olen.
AV:han tietää kaiken!
Onko tämä Paavo täysin suomalainen? Ettei ole homo? Ettei ole natsi? Onko jotain mikä mättää?
Mun mielestä olisi ollut hyvä keskittää äänet Haaviston taakse., niin hän olisi ehkä voinut päästä toiselle kierrokselle.
Haavistosta ei olisi ikinä voinut tulla pressaa homoutensa takia, tai ehkä juuri ja juuri olisi voinut olla ilman liian suurta ikäeroa aviomieheen tai sitä että sillä ylipäänsä on avioMIES. Valitettavaa mutta totta. Miksei ääniä voisi keskittää Arhinmäen taakse?
Mutta tämä Arhinmäki! Hän on ainakin nuori, 33-vuotias! Antaisi kenties vähän vauhtia muille rollaattoripapoille?
Uskotteko todellakin, että joku on oikeasti pienen ihmisen asialla?
Minä esim. olen.
Koko politiikkahan on pelkkää teatteria.
Arhinmäkeä eduskuntavaaleissa ja hän on minusta hyvä tyyppi. Nyt kuitenkin harmittaa kun sekä hän että Biaudet hajottavat Pekka Haaviston mahdollista kannattajakuntaa. Noilla kolmella samansuuntaiset arvot useissa asioissa ja kaikki kolme selkeästi eri maailmasta kuin ne ukkelit.
mutta kyllä siellä on myös ihan oikeasti ihanteellisia ja tosissaan olevia ihmisiä. Esim. vaikka yleisesti ottaen inhoan kokoomusta, mielestäni Katainen on ihminen josta välittyy jokin vilpittömyys omassa kapitalistisessa kategoriastaan. Mutta Urpilainen ja Kiviniemi taas, huoh. Ne on kuin suoraan huonosta kesäteatterista.
Mutta tämä Arhinmäki! Hän on ainakin nuori, 33-vuotias! Antaisi kenties vähän vauhtia muille rollaattoripapoille?
Ja ennen kaikkea: mitä vitun väliä? Tää keskustelu ei voi olla tältä vuosituhannelta :(
Tää on tärkeetä!!!!!!!!!! Avopuoliso on mutta mitä sukupuolta avopuoliso on?
vaan oikein varteen otettava ehdokas!!!
Niin ahdasmielistä ihmistä en mitenkään voisi äänestää.
<a href="http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/ku-presidenttikisa-saa-kolm…" alt="http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/ku-presidenttikisa-saa-kolm…">http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/ku-presidenttikisa-saa-kolm…;
Ainoa pelko vaan jos tosiaan loppusuoralla on sitten kuningas-Niinistö ja soini, tai Väyrynen...
kunnon ehdokas jota voi äänestää on Suomen seuraava presidentti eli Sauli Niinistö.
Muut eivät pääse lähellekään!
miten se käänsi takkia ja petti lupaukset eduskuntavaalejen jälkeen? Minäkin oliin vielä ennen viime vaaleja äänestänyt Paavoa, nyt en taida enää äänestää ketään... No ehkä jotan äänestän kumminkin, ettei kokoomukselle tämäkin palli mene.
yks paavo olis riittänyt tähänkin showhun, enkä tarkoita lipposta
ja ehdokkaista ainoa, jolla on arvot oikeasti kohdallaan.