Naisopettajat taas vauhdissa
12 vuotias pahoinpiteli
Hohoijaa. Missä auktoriteetti, karisma?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111814776880_uu.shtml
Kommentit (27)
12-vuotiaat saattaa olla tosin jo aika isokokoisia ja jos nää nyt on sattuneet olemaan jotain liimanhaistelijoita ja ihan sekaisin, olis jopa ap auktoriteetillään saattanut saada turpaansa.
Toisen ihmisen kunnioittamisen ja auktoriteettien myöntämisen lapselle opettaa sen vanhemmat, jo ihan varhaislapsuudessa. Opettajilla on epäkiitollinen duuni ryhtyä jo ekaluokkalaisen sylkykupiksi, jos lapsi ei tajua että opettajaa tulee totella, kun ei se ole koskaan ketään muutakaan totellut. Kun lapsi himassa kävelee urpovanhempiensa yli mennen tullen, ei opettajan piipitykset siinä mitään merkitse. Kasvattakaa lapsenne kunnolla!
Opettajan piipitys ei merkitse. Miksi kaikki opettajat nykyään on piipittäviä naisia? Sellaisia vanhanajan kunnonllisia miesopettajia tarvittaisiin ennekuin naiset pilaa suomaalisen koulun lopullisesti
Sellaisia vanhanajan kunnonllisia miesopettajia tarvittaisiin ennekuin naiset pilaa suomaalisen koulun lopullisesti
ja opettaja olisi huitaissut tiskirätillä, olisi oikeudessa sitä opettajaa syytetty pahoinpitelystä. Ihan sama koulussa: päällekarkaajaan ei saa koskea!
Sinunko lapsesi pitää kasvattaa koulussa "karismalla", et ajattele, että se on vanhempien tehtävä? Uskot, että ihan normaali kotona hyvin kasvatettu lapsi muuttuu koulussa villipedoksi ja vielä ihan oikeutetusti, jos hänelle vain on sattunut koulussa opettaja, jolla ei mielestäsi ole auktoriteettia? OK, I rest my case.
Mistä päättelet, että kaikki uhrit olivat naisia? Aikuinenhan voi sitä paitsi tietoisesti valita ettisistä ja lakisyistä, ettei pane väkisin kuriin riehuvaa lasta. Eiväthän nämä vierailijat normaaleja ole voineet olla. Itse olen opettaja, eikä minulla ole ollut 15 vuoden aikana kurinpito-ongelmia. Olen nainen.
Kyllähän tässä olisi isää kaivattu jo aikoja sitten että olisivat oppineet kunnioitusta ja käytöstapoja jo aikoja sitten. Kyllä isän tehtävä on kasvattaa herrasmiehiä ja opettaa pojille hyvät tavat jo ennen kouluunmenoa. Isälle rangaistus.
Mistä päättelet, että kaikki uhrit olivat naisia? Aikuinenhan voi sitä paitsi tietoisesti valita ettisistä ja lakisyistä, ettei pane väkisin kuriin riehuvaa lasta. Eiväthän nämä vierailijat normaaleja ole voineet olla. Itse olen opettaja, eikä minulla ole ollut 15 vuoden aikana kurinpito-ongelmia. Olen nainen.
https://www.jarvenpaa.fi/koulu/anttila/tekstisivu.tmpl?sivu_id=860
Ja karismaattisen ihmisen ei tarvitse käyttää väkivaltaa
on open syy, jos AV-mamman lapset riehuu, särkee ja pahoinpitelee. Open tehtävä on kasvattaa AV-mamman lapset, kun mamma istuu koneella siideritölkki kourassa.
on ihan jonoiksi asti opettajiksi haluamassa.
kakaroiden perään perkele! Kenekään normaalin perheen mukulat ei juokse vieraissa kouluissa häiriköimässä! Tästä kuuluu tulla kunnon rangaistukset näille pojille ja alaikäisinä (eikä oikeustoimikelpoisina) kuuluvat sosiaalitoimen asiakkaiksi ja kontrolliin. Aloittajalle vielä: olisiko opettajan pitänyt toivottaa häiriköt tervetulleeksi luokkaan?? Ymmärsitkö lukemaasi? Pojat eivät olleet ko koulun oppilaita!
Aloittajalle vielä: olisiko opettajan pitänyt toivottaa häiriköt tervetulleeksi luokkaan?? Ymmärsitkö lukemaasi? Pojat eivät olleet ko koulun oppilaita!
Ottaa puhutteluun. Entä jos nuo oppilaat olisi alkaneet pahoinpidellä luokan oppilaita, olisko naispopet odottaneet poliisia vai olisiko jotain osanneet itse tehdä? Ei tunnu kovin turvalliselta paikaltap ienille lapsille Suomen koulut
Seuraava lööppi olisikin sitten ollut, että miesopettaja pahoinpiteli pikkupoikia, jotka olivat tulleet luokkaan tapaamaan kavereitaan? Siis mielestäsi opettajan työ on ja sen kuuluu olla vapaapainia ja vartijan otteita? Et taida olla ihan perillä normaalista kouluarjesta?
auktoriteetin.
Niin ja lapset kasvatetaan ensisijaisesti kotona.
olivat. Ei noin sekaisin olevien kanssa puhe auta.
sitten myös niillä sadoilla vaimoilla, jotka tänään(kin) turpiinsa ottavat. Samoin lukuisilla tönityillä lapsilla ja pahoinpidellyiksi tai uhkailluiksi tulleilla miehillä ihan joka puolella Suomea - ja maailmaa.
Voisivat vähän katsoa peiliin.
Vika lienee kohteessa, ei tekijässä.
t. naisope minäkin (ja kerran tuli melkein pöytä päälle, kun karismani ei riittänyt toisen oppilaan suututtaman 180 senttisen erityisoppilaspojan hillitsemiseen)
sitten myös niillä sadoilla vaimoilla, jotka tänään(kin) turpiinsa ottavat. Samoin lukuisilla tönityillä lapsilla ja pahoinpidellyiksi tai uhkailluiksi tulleilla miehillä ihan joka puolella Suomea - ja maailmaa.
Vika lienee kohteessa, ei tekijässä.t. naisope minäkin (ja kerran tuli melkein pöytä päälle, kun karismani ei riittänyt toisen oppilaan suututtaman 180 senttisen erityisoppilaspojan hillitsemiseen)
Nyt puhuttiin 12 v lapsista. Piipittävät Naisopettajat ei osaa pitää kuria luokissaan. Toisin oli ennenvanhaan
Naiset tupeksii alalla kuin alalla. VALVIRA, THL, EVIRA, PERUSKOULU.
Vika lienee kohteessa, ei tekijässä.t. naisope minäkin (ja kerran tuli melkein pöytä päälle, kun karismani ei riittänyt toisen oppilaan suututtaman 180 senttisen erityisoppilaspojan hillitsemiseen)
Nyt puhuttiin 12 v lapsista. Piipittävät Naisopettajat ei osaa pitää kuria luokissaan. Toisin oli ennenvanhaan
Silloin vanhemmat kasvattivat lapsiaan, eikä ollut mitään "vapaa kasvatus" sontaa.
kuulin vain huhua... En osaa siis sanoa, olivatko lapset vaarassa.
t. 23
12-vuotiaat saattaa olla tosin jo aika isokokoisia ja jos nää nyt on sattuneet olemaan jotain liimanhaistelijoita ja ihan sekaisin, olis jopa ap auktoriteetillään saattanut saada turpaansa.
Toisen ihmisen kunnioittamisen ja auktoriteettien myöntämisen lapselle opettaa sen vanhemmat, jo ihan varhaislapsuudessa. Opettajilla on epäkiitollinen duuni ryhtyä jo ekaluokkalaisen sylkykupiksi, jos lapsi ei tajua että opettajaa tulee totella, kun ei se ole koskaan ketään muutakaan totellut. Kun lapsi himassa kävelee urpovanhempiensa yli mennen tullen, ei opettajan piipitykset siinä mitään merkitse. Kasvattakaa lapsenne kunnolla!