Paljonko kahdestaan asujilla on sähkölasku?
Paljonko teillä, jotka asutte kaksistaa on keskimäärin sähkölasku per kk?
Esim. teilllä, jotka asutte saunallisessa kaksiossa?
Kommentit (26)
sähkö (energia + siirto) noin 35 euroa kahdessa kuukaudessa. Sauna lämpiää kerran viikossa, vuokra sisältää lämmityksen. Meillä on tuulisähkö, joka ei kaikista edullisin ole, mutta toistaiseksi laskut ei ole kauhistuttaneet.
Löytyy oma rupelitanko omalta pihalta vai, se kun ei muuten näy sähkönhinnassa tilasit sitä miltä yhtiöltä tahansa, ne vaan ilmoittaa miten se sähkö on tuotettu, mikä yhtiö tuottaa vain tuulisähköä?
[Löytyy oma rupelitanko omalta pihalta vai, se kun ei muuten näy sähkönhinnassa tilasit sitä miltä yhtiöltä tahansa, ne vaan ilmoittaa miten se sähkö on tuotettu, mikä yhtiö tuottaa vain tuulisähköä?
tunnistaa siitä, että se on erittäin epätasaista, joskus sitä ei tule lainkaan.
Ehkä se vaikuttaa? Mä kuvittelen, että maksan lapsineni suhteessa enemmän sähkölaskuja kuin kahden aikuisen tulonsaajan perhe, vaikka meillä vuosikulutus on jotain 700 KwH/vuosi, eli vaikka ekosähkömaksuja maksetaan, ei paha.
Toki sähkölaskua kasvattaisi puoliso, joka katsoisi telkkaa, (jos itse ei itsellä sellaista ole), jättäisi valot päälle joka huoneeseen kotoa moneksi tunniksi lähtiessään (ei, ei siitä kovin kummoisia laskuja tule), ja jotain, jotain... ? En tiedä! Miten kaksi aikuista voisi älyttömän paljon enemmän sähköä käyttää kuin yksi huushollissa asuva!?
Ehkä se vaikuttaa? Mä kuvittelen, että maksan lapsineni suhteessa enemmän sähkölaskuja kuin kahden aikuisen tulonsaajan perhe, vaikka meillä vuosikulutus on jotain 700 KwH/vuosi, eli vaikka ekosähkömaksuja maksetaan, ei paha.
Toki sähkölaskua kasvattaisi puoliso, joka katsoisi telkkaa, (jos itse ei itsellä sellaista ole), jättäisi valot päälle joka huoneeseen kotoa moneksi tunniksi lähtiessään (ei, ei siitä kovin kummoisia laskuja tule), ja jotain, jotain... ? En tiedä! Miten kaksi aikuista voisi älyttömän paljon enemmän sähköä käyttää kuin yksi huushollissa asuva!?
Ei kenelläkään ole 700Kw/h vuosikulutus sähköä asunnossa missä asuu läpi vuoden.
Ei kenelläkään ole 700Kw/h vuosikulutus sähköä asunnossa missä asuu läpi vuoden.
Ellei sitten asu pimeässä ilman viihdelaitteita (ml. tietokone), kylmälaitteita ja syökin aina ulkona.
toisten muroihin kusemista. Tuota harrastavat etenkin vuokra-asujat, joilla ei ole kiinteistössä penniäkään kiinni.