Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei yhtään mitään tuloja?

Vierailija
17.11.2011 |

Mieheni tulot vaikuttavat siten, etten saa Kelasta mitään työttömyysrahaa. Tässä sitten elelen velaksi miehelleni, työllistymistä, palkkaa, perintöä tai lottovoittoa odotellen.

Ahdistaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot ovat tasan nolla. Miehen tuloilla mennään. Asumme ulkomailla ja vain mies käy töissä. (Minulla ei ole työlupaa.) Saisin ansiosidonnaista päivärahaa jos asuisimme Suomessa ja jotain tukia kai maksetaan joihinkin muihinkin eu-maihin? Tai jos asuisimme Suomessa niin olisin kyllä todennäköisesti töissä.

Vierailija
2/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvana hoitelen lapsiani. Onneksi pärjäillään miehen palkalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajatella sen niin, että minun työtäni on hoitaa koti ja lapset jotta mieheni voisi tehdä työtä mitä tekee nyt. Ja saa siitä niin hyvin palkkaa ettei mun tarvitsisi töitä tehdä (vaikka saisin työluvankin jota nyt ei siis ole...).

Eli miehen palkka on tavallaan munkin palkka ;)

Vierailija
4/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen siivellä elelevien ulkomammojen ketjuun liityn minäkin :)

Vaikka sinä kokisit eläväsi miehesi siivellä, ei kaikissa perheissä ole niin, vaikka toinen olisikin tulottomana kotona.

Usein se, että toinen puolisoista on kotona vasta mahdollistaa sen, että se toinen on töissä (esim. juuri ulkomaankomennus). Ei yhteisestä päätöksestä kotiin jäänyt elä toisen siivellä.

Vierailija
5/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en mä miksikään velaksi miehelleni elä.

Elän tulottomana, jotta mieheni voi tehdä sitä työtä mitä haluaa ja missä.

Mä hoidan kodin ja lapset ihan mielelläni.

Mies maksaa mulle eläkettä ihan kivan summa kuussa.

Tai no, on mulla pääomatuloja 600€ kuussa mut ne menee lainanlyhennykseen.

Vierailija
6/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ahdistaa täälläkin

Vierailija
7/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisistaan ylä- ja alamäissä? Ihan oikein, ei minusta yhteiskunnan kuulukaan kustantaa sellaisten ihmisten elämään, joilla on puoliso joka voi hänet elättää hankalissa tilanteissa. Mm. sitä vartenhan puolisot ovat.

Vierailija
8/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivärahapäätöstä odottelen kun jäin työttömäksi, jopa 7-8 viikkoa voi mennä ja mistään ei tule senttiäkään, laskut ja lainanlyhennykset pitäisi silti hoitaa ja syödäkin kai.

Vierailija
9/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisollesi? Kumman idea? Jospa ottaisit eron, pääsisit itsekkäästä puolisosta ja saisit työttömyyskorvauksen...

Vierailija
10/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan sellaista, jolla olis elatusvelvollisuus mua kohtaan

Vierailija
11/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuloja viimeiseen 4,5 vuoteen (kuopus täytti silloin 3v). En kyllä elele velaksikaan, yhteinen päätös tämä on.

Vierailija
12/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmille työttömille se ei ole mahdollista, koska jos yritys ei menesty, niin sen jälkeen ei enää saa mitään yhteiskunnan tukia, mutta jos et joka tapauksessa saa tukia, niin eihän sinulla ole mitään hävittävää.

Vierailija
13/13 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asutaan, miehen palkalla eletään. Ei olla enää Suomen sosturvan piirissä ja täkäläisittäin ei saada mitään kun miehen palkka on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan