Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Murehtiva äiti
17.11.2011 |
Huomaan murehtivani lähes jatkuvasti lapsieni asioita. Pienet ja suuret murheet esim. kouluasioihin tai kaverisuhteisiin liittyen vaivaavat minua ja mietin niitä lähes päivittäin. Lapseni ovat kyllä reippaita ja melko sosiaalisiakin, koulussa pärjäävät vähintään keskitasoisesti ellei peräti hyvin. Minulla on hyvät välit lasteni kanssa ja he kertovat minulle luontevasti asioistaan tietämättä lainkaan, kuinka paljon minä sitten niitä mielessäni ruodin ja murehdin. Lapseni ovat alakouluikäisiä.
Tunnistaako muut palstan äidit itsessään tällaista piirrettä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei,olin itsekin aikamoinen murehtija,huolestuin aivan vähästäkin.Olen kuitenkin oppinut suhteuttamaan asioita,ja luottamus elämään kantaa.Huolestumalla vain synkennät oman mielesi ja olet alakuloinen.Ethän välttämättä murehtimalla voi mitään muuttaa.Kysehän on siitä myös mitä elämässä tavoittelee,ja jos rimaa laskee niin ehtii nauttia itse elämästä enemmän.Anna tilaa lapsillesi kasvaa ja osoita heille että on vaihtoehtoisiakin tapoja suhtautua asioihin.Kuvauksesi lapsistasi osoittavat että he kyllä pärjäävät.Onnea matkaan,ehkä tämä on sinun kasvun paikkasi.