Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten paljn aiemmin ennen sovittua aikaa menet kampaajalle?

Vierailija
16.11.2011 |

N 10 min.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ihan juuri kun aika on, joskus varttia ennen, joskus jopa myöhässä valitettavasti. Onneksi aikaa on varattu reilusti ja yleensä olen viimeinen asiakaskin

Vierailija
2/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluusti ei minuuttiakaan ennen! jos päivän ainoa tauko on juuri se 15 min ennen sinun aikaasi, en halua ketään norkoilemaan siihen kasvoillaan ilme joka kertoo että "voitaisko aloittaa jo kun tulin 20min ajoissa". EII!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluusti ei minuuttiakaan ennen! jos päivän ainoa tauko on juuri se 15 min ennen sinun aikaasi, en halua ketään norkoilemaan siihen kasvoillaan ilme joka kertoo että "voitaisko aloittaa jo kun tulin 20min ajoissa". EII!!!

norkoile. Istun alas ja luen lehtiä ihan mielelläni vaikka puoli tuntia :-) Mulla ei ole kiire ja nautin omasta ajastani vaikka kampaajan odottamisesta. Aina sanonkin, jos tulen ajoissa, ettei mulla ole kiirettä. Yleensä olen kyllä just tasan ja joskus olen tosiaan myöhästynytkin

Vierailija
4/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin olemaan kampaajalla (ja muissa sovituissa tapaamisissa) sovittuna aikana. Joskus toki voin olla pari minuuttia etuajassa, samoin kuin pari minuuttia myöhässä.

Vierailija
5/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen n. 15 min ajoissa. Silloin kyllä sanon asiasta heti sisään astuessani (ellen ole maininnut siitä aikaa varatessani). Normaalisti n. 5 minuuttia ennen. En odota pääseväni "vastaanotolle" ennen varaamaani aikaa, joten kampaaja saa minun puolestani pitää taukonsa ihan loppuun saakka.

Vierailija
6/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ja odotan vuoroani lehteä/kampausmalleja selaillen. Aika usein pääsen suoraan kampaajan tuoliin istumaan, sillä käyn kampaajalla arkena ja päiväsaikaan =ei yleensä ole niin paljon ruuhkaa mitä on illemmalla.

Vierailija
7/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten meno kampaajalleni tai kynsihuoltajalleni. Menen yleensä töistä suoraan.

Selaan malleja. Harvemmin tiedän mitä haluan etukäteen.

Vierailija
8/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kampaamoissa missä minä käyn on kampaajilla "kahvihuone" jossakin takana. Ei kukaan sitä näe onko "Minna" tauolla vai ei, jos häntä ei asiakkaan kanssa näy kampaamon puolella. Ja minusta on ihan ok jos kampaaja aloittaa vasta sovittuna aikana, mutta itse haluan olla ajoissa paikalla. Kuljen bussilla kampaajalle, ja bussimatka kestää kuskista/säästä/ihmisistä riippuen 10-20min, joten on mielestäni hyvä olla hyvissä ajoin sen sijaan että myöhästyisi.

Vierailija
9/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä just silloin kun pitää, joskus jopa paria minsaa yli.

Vierailija
10/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen silloin kun pitää eli jos aika on klo.13 niin olen siellä noin 12.58 jolloin ehdin ottaa takin pois ja ilmoittautua.

Vierailija
11/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis minuuttia-paria etuajassa, joskus viisikin minuuttia mutta en yleensä sen aiemmin.

Vierailija
12/12 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yleensä noin 5 minuuttia myöhässä ja usein lueskelen kirjaa vielä noin 10 minuuttia odotellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi