Uskoisitteko pettänyttä tässä tapauksessa?
Mies on pettänyt 2 kertaa ja suhteet oli noin 3 vuotta ja 1 vuotta pitkiä. Nyt on toinen näistä naisista muuttanut yhteen toiseen maahan ja yhtäkkiä mies onkin alkanut matkustaa samaan maahan samaan kaupunkiin parin kolmen kuukauden välein. Vannoo, ettei mene naisen luo vaan, että olisi löytänyt työkeikkaa sieltä (palkkaa ei ole kyllä sieltä tuonut vain lahjoja itselleen esim. parfyymia).
Itse en oikein usko, vaikka vannookin ja niinpä hain asuntoa muuttaakseni pois. Pitäisikö vielä uskoa vai otanko tarjotun asunnon vastaan ja muutan? Alan olla aika väsynyt ja luottamus on kadonnut.
Kommentit (9)
Johan sitä on ennastaan, joten lopeta itsesi kiduttaminen ja ryhdy elämään arvokkaampaa elämää.
No eipä paljoa selvempää kamaa voi enää olla. Enemmän tosin ihmetyttää miksi olet ylipäänsä edes saman ihmisen kanssa tuollaisen jälkeen...
Ottaa pikaisesti yhteyttä tuohon naiseen. Ihan oman mielerauhan vuoksi, koska näyttää siltä, ettet osaa päättää luotatko, ja jäät vai et. Rauhallinen keskustelu, ei huutamista ja haukkumista, hän ei ehkä tiedä miehen tilannetta. Tiedätkö kuka hän on ja saatko yhteystietoja? Tsemppiä!
niin olet kyllä aivan liian hyväuskoinen, miehesi ei rakasta sinua ja sun kannattaa ehdottomasti jättää tuo mies. Jo se eka suhde olisi saanut minut jättämään, toinen viimeistään ja tuo nyt on aivan selvää että sitä naista se käy siellä panemassa. Mies on sika, jätä se.
Ja toisekseen jos on jo kaksi tapausta takana niin en enää odottelisi kolmatta. Sen jälkeen tulee nopeasti neljäs ja viides jne. jne.
että uskon aina, kun toinen sanoo, että oli väärässä ja haluaa olla minun ja perheen kanssa kuitenkin. Kun hän katuu ja vannoo ettei tee enää, tulee kaikki hyvät hetket mieleen.
Vähän aikaa kaikki on hyvin ja sitten alan taas epäillä, kun hänellä on näitä epämääräisiä reissuja, mitä ei halua selittää muuten kuin, että on kavereita, jotka tarjoaa työkeikkaa.
että uskon aina, kun toinen sanoo, että oli väärässä ja haluaa olla minun ja perheen kanssa kuitenkin. Kun hän katuu ja vannoo ettei tee enää, tulee kaikki hyvät hetket mieleen.
Vähän aikaa kaikki on hyvin ja sitten alan taas epäillä, kun hänellä on näitä epämääräisiä reissuja, mitä ei halua selittää muuten kuin, että on kavereita, jotka tarjoaa työkeikkaa.
Onniin kivaa kun toinen vähän matelee ja lepertelee, koska kyllähän se silloin ihan varmaan kauheesti rakastaa...
Mun miehellä oli meidän suhteen alkuaikoina isoja ongelmia, ja siinä kohtaa kun se oli selvästi törttöillyt ja yritti tulla lepertelemään, mä ihan oikeasti vetäsin sitä pataan. Ja tein sille selväksi, että mulle on ihan turhaa tulla selittelemään silmät ja suut täyteen jotain paskaa, jos TEOT puhuu aivan muuta. Että mua ei oikeasti kiinnosta pätkääkään mitä se sanoo, ainoastaa mitä se tekee.
JA tietysti sen, että mun kanssani ei ole pakko olla, saa lähteä menemään. Mutta mitään venkoilua en ala katselemaan. Ja kas kummaa, 10 hyvää vuotta tässä on jo ollutkin.
Ap. tuollaisia tapauksia nähneenä voisin aika varmasti sanoa, että miehesi ei tule muuttumaan. Kun sinä jätät hänet, hän etsii toisen hyväuskoisen hölmön, josta on kivaa kuunnella lepertelyä, ja jatkaa touhujaan. Pyöräyttää aika nopeasti uudellekin naiselle lapsen tai kaksi ja sitten siinä onkin akka kahle jalassa.
Mutta jos ei miehen touhut sua haittaa, niin jatka vaan. Voithan sä itsekin etsiä vähän piristystä suhteeseen? Mä varmaan tekisin niin, jos taloudellisesti miehestä olisi kovasti hyötyä.
ja tuntuu, että hajoan pala palalta ja vuosi vuodelta.Olen ihan lytyssä henkisesti enkä osaa enää hymyillä tai olla iloinen kotona. Töissä se vielä onnistuu.
En vaan saa lähdettyä, kun haluan aina uskoa parasta, että mies kuitenkin on muuttunut ja tosiaan olisi kyse vain työkeikoista, mutta miksi niitä pitää sitten salailla, missä yöpyy ja missä töissä ym.
Vasta viime vuosina olen alkanut miettiä lähtöä ja saanut viime vuonna ja tänä vuonna haettua asunnonkin, mutta miten riuhtaisen itseni irti ja todella teen sen. 25 vuotta on kuitenkin yhdessä oltu.
kaiva jostain sen naisen yhteystiedot tai sen työpaikan yhteystiedot ja yritä käräyttää, jos jaksat.