Marseille-saippua mistä voi ostaa?
Täällä kaikki yleensä tiedetään, niin mistä nettikaupasta/sisustuskaupasta/tavaratalosta voi ostaa hajusteetonta Marseille-saippuaa ja nimenomaan sellaista palasaippuaa?
Kommentit (27)
Semmoista olen nähnyt ihan Citymarketin yms. pyykkiainehyllyssä
Vai onko joku erikoisempi versio kyseessä?
(vai oliko pesuainepuolella)
Pesen sillä mm. noi lasten suoralippaiset muotilippikset, tulee puhdasta hellävaraisesti.
Aitoa Savon de Marseille saippuaa voi ostaa huokeaan hintaan Helsingistä Dete sisustamosta. Itse olen käyttänyt nestemäistä AITOA Savon de Marseille saippuaa yli puoli vuotta body&hair-tyyppisesti. On lähtenyt kuivuudet päästä ja ihosta,
eikä saunaankaan tarvitse kuin yhden pesuaineen.
Aitoa Savon de Marseille saippuaa voi ostaa huokeaan hintaan Helsingistä Dete sisustamosta. Itse olen käyttänyt nestemäistä AITOA Savon de Marseille saippuaa yli puoli vuotta body&hair-tyyppisesti. On lähtenyt kuivuudet päästä ja ihosta,
eikä saunaankaan tarvitse kuin yhden pesuaineen.
Aitoja Marseille-saippuoita myy Smyygi, Iso Roobertinkadulla Helsingissä.
Aito ja alkuperäinen Savon de Marseille saippua
löytyy Sisustamo Dete:stä joka on tuotteen virallinen maahantuoja ja edustaja Suomessa !
Aitoa Marseille -saippuaa saa sekä palana että nestemäisenä Sisustamo Detestä, myös verkkokaupasta;
www.sisustamodete.fi
Löysin Tokmannilta. Siellä on kahtakin sorttia. Ostin hajustamattoman Le Chatin, 2,50 €. Ruohonjuuressa myytäisiin oliiviöljystä tehtyä, vihreää, muistaakseni 3,88 €. Tarvin meinaan perioraali dermatiitin hoitoon (pestään naama Marseille-saippualla 2 x viikko) niin aattelin laittaa vinkin muillekin sitä tarvitseville.
Oikeaa Marseillesaippuaa ei saa mistään marketista. Luontaistuotekaupasta kannattaa kysyä.
Onko tuokaan ekologista saippuaa jos valmistukseen on käytetty palmuöljyä? Olen lukenut jostain että palmuöljyn tuotantoa varten kaadetaan sademetsiä... Vai kui?
Varmaan vähän vähempikin mainostus riittäisi. Sisustamo Detestä en varmasti tule ikinä ostamaan mitään.
Mistä tahansa marketistahan sitä saa, S-marketistakin. No ei ehkä ihan pikkuruisista myymälöistä, mutta kaikista vähän isommista.
oon ostanut oman köntsäni ihan Tokmannilta, joten luulen löytyvän kaikista marketeista, joissa on vähän isompi kemppariosasto.