Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kättärile aika selvittään miksi mul ei ole kuukautisia, haluvat tutkia miehenikin??ftw??

Vierailija
16.11.2011 |

mun kuukautisrytmi katoaa aina kun lopettaa horm. ehkäsyn.

kerran oli 2v poissa, nyt yli 6kk kohta. terolut on vain lumelääke joka ei korjaa vaivaa, en siis voi tulla raskaaksi jos ei ole kuukautisia.

sain kutsun kättärille jossa luki että mieheni tultava mukaan ja myös hänet tutkitaan. soitin ja sanoin etät millä tavalla kuvittelette kuukautiskierron häiriön johtuvan miehestän i????!!!! hoitaja sanoi että mies aina tutkitaan jos on kyse siitä ettei tule raskaaksi.

koitin siinä sit selittää että ensin on hoidettava mun hormonitasapaino, sillä ei ole mun mieheni kans mitään tekemistä, joten mun mies ei tule kesken työpäivän sinne kun se vieläpä maksaa.

tuntuu ettei mun asiaa kuunneltu lainkaan kun vänkättiin vaan et kyllä sun miehesi on kuitenkin jossain vaiheessa tultava. yritä siinä site luupäälle selittää et jos nyt saataisiin mun kuukautiset tulemaan niin sitten varmaan tulisinkin raskaaksi. Jumalauta miten tyhmää jengiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tarvitse hoitaa vuotta sinua ja mahdollisesti seuraavaa vuotta miestä. Kahden vuoden sijaan meneekin yksi. Eri tutkintalinjat käynnistyvät siis rinnakkain.

Vierailija
2/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aviopuolisoko on sinulla kyseessä?

Tai sanot, että kun et yritäkkään tulla aviomihesi kanssa raskaaksi, vaan satunnaisten tuttujen, eli ei ole miestä mitä tutkia. Eivätköhän hiljene...

Olet lähtenyt väärällä asialla liikenteeseen, eli älä puhu mitään raskaudesta, vaan ainaostaan hormonitasapainosta yms. Sanot, ettei valekuukautiset riitä sinulle, vaan haluat selvittää, miksi kehosi ei toimi "oikein", ja saada sen luonnolliseen rytmiinsä.

Yksityisellä vai julkisella puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi, että on epäeettistä jos nainen käyttää elimistölle rankkoja hormonivalmisteita (esim. Clomifen) jos pari ei kuitenkaan voi saada lasta miehestä johtuvista syistä.

Vierailija
4/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fat the wack

Vierailija
5/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdolliset ongelmat? Ettei tarvitse kuukausikaupalla pähkiä. Voihan teillä olla molemmissakin jotain vikaa, usein nimittäin on vikaa sekä miehessä että naisessa.

Vierailija
6/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisen fat feeder- yhdistyksen tunnuslause.

Vierailija
7/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksinkertaisesti järkevää selvittää heti kättelyssä onko vikaa molemmissa. Olisi ihan älytöntä hoitaa sinua pari vuotta vain todetakseen, että miehessäsikin on vikaa. Jollet ole alle 25 vuotias (silloin sulla on riittävästi peliaikaa hukattavana), niin anna niiden tutkia kaikki kerralla!

Vierailija
8/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on todennäköisesti Pollykystiset munarakkulat ja siksi ei tuu kuukautisia. Jos on ylipainoa, hoitona on laihdutus. Kuten edellä jo tidettiin, tietysti täytyy mies tutkia jos nimenomaan toivotte raskautta ja sitä ei ole vielä saatu aikaiseksi. Ystävälläni PCO ja endometrioosia, leikattiin useaan kertaan ja hoidettiin, lasta yrittivät tosissaan 5 vuotta, kunnes mies otettiin tutkimuksiin ja todettiin että hänellä siittiöitä nolla...

Vierailija
9/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf ;)

Vierailija
10/10 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuukautiset For The Win!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme