Illanistujaisten menu, miltä vaikuttaa?
-poro/lohirieskarullia
-vihreä salaatti (ehkä fetasalaatti)
-pastasalaatti, jossa kinkkua, juustoa jne.
-valkosipulivoipatonkia
-oliiveja
-Nachoja
Makeaksi ajattelin tehdä Chili brownies vispikerman kera ja mascarpone-mansikkamaljoja
Juomana viiniä ja boolia
Pitäisikö olla vielä jotain? tarkoitus on viettää iltaa meillä ennen baariinlähtöä, 12 henkeä.
Kommentit (6)
Kuulostaa ihan paskalta menulta. Itse tempaisisin lautasen lattialle ja vääntäisin kunnon ripulit koko roskan päälle, ennenkuin vetäisin moista kokkia turpaan! Sit lähtisin baanalle ryyppään, ja toisin baarista panokaverin jonka kanssa nussittaisiin sohvasi hajalle!
Eli satsaa parempaan ruokaan jos haluat kaverisi säilyttää, kitupiikki!
Ihan perusvihreäsalaattipohjan ja fetaa, sipulia, aurinkokuivattuatomaattia yms. erikseen kippoihin niinkuin nuo oliivitkin ovat. Nuo nachot kuulostaa ehkä vähän "irrallisilta".
Ja alkoholitonta juomaa toki myös. :)
Kuulostaa ihan paskalta menulta. Itse tempaisisin lautasen lattialle ja vääntäisin kunnon ripulit koko roskan päälle, ennenkuin vetäisin moista kokkia turpaan! Sit lähtisin baanalle ryyppään, ja toisin baarista panokaverin jonka kanssa nussittaisiin sohvasi hajalle!
Eli satsaa parempaan ruokaan jos haluat kaverisi säilyttää, kitupiikki!
Jahas, jollain on taas jääneet aamulääkeet ottamatta...
Kuulostaa ihan paskalta menulta. Itse tempaisisin lautasen lattialle ja vääntäisin kunnon ripulit koko roskan päälle, ennenkuin vetäisin moista kokkia turpaan! Sit lähtisin baanalle ryyppään, ja toisin baarista panokaverin jonka kanssa nussittaisiin sohvasi hajalle! Eli satsaa parempaan ruokaan jos haluat kaverisi säilyttää, kitupiikki!
Eihän, vaan kunnon parodia av:n perusnillittäjien vastauksesta. Tarpeeksi överi, ettei luulla todelliseksi.
Ap:llä on kiva menu. Kaikki ei tykkää kaikesta, mutta pitää olla tosi niuho, jos ei tuosta mikään nappaa. Laktoosittomanahan nuo kannattaa tehdä, muut rajoitukset ihmiset varmasti ovat ilmoittaneetkin?
eikä mun mielestä vaadi muuta. Paitsi ehkä alkoholitonta juotavaa, vaikka maustettua kivennäisvettä.