Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomaton ohjelma Neloselta tuleva Hurja painonpudotus.

Vierailija
15.11.2011 |

Siis katsoiko esim. tänään kyseisen sarjan jakson Neloselta kello 22-23? Siinä ylipainoinen mies pudotti painoa 50 kiloa kolmessa kuukaudessa eli 90 päivässä, mikä tekee laskujeni mukaan 625g päivässä! Siis vaikka kyseinen mies olikin reilut 200-kiloinen ja vaikka se painonpudotus tapahtui ammattilaisten(?) valvonnassa, niin ainakin minusta tuollainen määrä noin lyhyessä ajassa on aivan liian nopea tahti laihtua. Siis onko tuolaisessa mitään järkeä vai onko minun älyssäni jotain vikaa? Itsekin olen laihduttamassa ja olen reilusti ylipainoinen, mutta minusta jo reilun kilon painonpudotus viikossa on aika iso määrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo on aika kiva ohjelma siinä mielessä että lopussa harvoin on ollut "onnellinen" loppu, harvojen tsemppi jatkuu yksin kotona.

Vierailija
2/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kesken ohjelman. Tokan punnituksen vielä katsoin. Siinä pudotusta oli tullut enää alle 10 kg/3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastannut valmentajan soittoihin taikak viesteihin lopussa enää kuukauteen, lihosi 190 kiloon ja voi todella, todella huonosti, siis mieleltään. Pakkoajatuksia itsemurhasta jne.

Mieletön symppis se ohjaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme