Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOA! Naapuriin (rivari) muutti kk sitten uusi perhe, ja heiltä kuuluu

Vierailija
08.11.2005 |

melkein joka ilta seksin ääniä! Me olemme miehen kanssa olleet täällä ihan korvat punaisina. Ei todellakaan tarvitse kuunnella aktiivisesti kuullakseen, mitä seinän takana puuhataan. Äänet alkavat yleensä yhdeksän maissa ja kestävät jopa puoli tuntia. Ja kun se olisikin vain ähinää ja puhinaa, mutta se on varsin äänekästä voihkintaa, kiljuntaa ja sängyn natinaa seinää vasten. Lisäksi mies huutaa välillä natinan tahdissa " koh-ta tu-lee, koh-ta tu-lee" !!

Minua niiiin hävettää nähdä naapurin pariskuntaa pihalla ja olla ihan muina miehinä. Heillä on 1-vuotias lapsi, ja ihmettelen oikeasti, eikö poika herää vanhempiensa touhuun. Kun meidänkin 4-vuotiaamme kysyi eräänä iltana ihmeissään, että mitä ääntä tuo oikein on. :/ Kontrastia tilanteeseen luo vielä se, että naapurin rouva on todella (anteeksi nyt) harmaavarpusen näköinen, tarkoitan että hän ei todellakaan jaksa huolehtia ulkonäöstään kotona ollessaan. Näköjään se ei vaikuta seksielämään, mikä on tietenkin sinänsä positiivinen juttu! ;)

Vihjaisitteko tällaisessa tilanteessa naapureille, että sopisiko mahdollisesti kääntää sitä volyyminappulaa vähän pienemmälle...?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ajattelin vaan kun teiltä kuuluu niitä lapsentekoääniä aika usein"

Vierailija
2/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän makuuhuoneestaan kuuluu aika hyvin äänet teidän puolelle, älä sen enempää erittele mitkä äänet - eiköhän se arvaa itsekin. Ja nolompaa se on niille kuin teille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kestävä ukko jos jaksaa yhtämittaan jyystää puoli tuntia!! =D

Vierailija
4/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se teille kuuluu, vaikka seksiä harrastavatkin? Oletko kateellinen?

Vierailija
5/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivarissa. Mua huvitti nähdä naapureita ulkona, kun kerrankin päivällä kuului ääniä aivan selvästi. Me lähdettiin ulos lapsen kanssa, ja kohta tää pariskunta tuli kanssa ulos. Meinasin kysyä naiselta että saitko äsken ? Meinasin purskahtaa nauruun, kun ne tuli ovesta ulos.

Vierailija
6/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tässä talossa on aika heikot seinät ja kaikki yleensä kuuluu... tai että ootteko meiltä kuulleet paljon ääniä, kun edelliset asukkaat muutaman kerran huomautti, että kuuluu äänet hyvin läpi;)

Vierailija
7/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkkää ähinää ja puhinaa vaan saattaa jopa PUHUA seksin aikana =)))

Siirtäkää sänky toiselle seinälle ja antakaa toisten nauttia seksitä!

Vierailija
8/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hittoa se teille kuuluu, vaikka seksiä harrastavatkin? Oletko kateellinen?

Vierailija
9/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin meillä, mutta ääniä ei meiltä kuulu naapuriin asti. Mutta itse olen harmaavarpunen ja mieheni kovinkin aktiivinen ja jaksaa tosiaankin sen puolituntia, ellei sitten tunninkin yleensä joka ilta. mutta noloahan se olisi jos naapuriin kuuluisi.

Vierailija
10/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa meuhkataan aika kovaa silloin kun sekstaillaan. Minä olen meillä se kovaääninen ja sitä sitten kestää.... Varmaan tunti-puolitoista on sellainen normaaliaika. Onneksi ei sentään joka ilta, että saa naapuritkin joskus olla rauhassa..

Vierailija
11/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harvalla se orkku nyt puolta tuntia kestää.

Vierailija
12/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te jaksatte marista ja valittaa!

Vierailija
13/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin aika kovaääninen, ja usein tulee mieleen, että kuinkahan ne äänet kuuluu naapuriin. *nolo* Mutta meidän seksielämän ollessa nykyisissä kantimissa ei ainakaan turhan usein naapureita vaivata... :/ :(

Vierailija
14/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten vaan hipihiljaa,pimeessä peiton alla lauantaina saunan jälkeen??Seksistä saa kuulua ääniä. Ennemmin oksettaa sellanen hiiriseksi,mistä ei kuulu pihaustakaan.

Vierailija
15/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä MISTÄÄN jatkuvasta/toistuvasta metelistä, enkä mielestäni ole mitenkään seksivastainen...

Vierailija
16/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, että mahtavatko naapurit itse tajuta, että kaikki kuuluu seinän toiselle puolelle. Kyllä minua ainakin hävettäisi ja kympillä, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö edelleenkin haluaisi rakastella. Totta kai haluaisin, mutta en TOD halua naapureiden tietävän, milloin sitä tapahtuu!!!

Vierailija
17/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sen takia ala olemaan hiljaa. On vain niin ihanaa että tekee mieli kiljua :). Nam! Eikä oikeastaan edes nolota nähdä naapureita, kaikkihan seksiä harrastavat.

Vierailija
18/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voihkitko itse koko ajan alusta loppuun?

Vierailija
19/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa ääntä kuuluu koko session ajan

Vierailija
20/20 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun miehet ovat juoneet sopivasti kaljaa niin miehesi voi kysyä että " mitä sä syötät sille vaimolles kun paneskelette joka ilta? kuuluu muuten meidän makkariin tosi hyvin! meillä muija ei anna ku kerran viikossa ja sillonki vaan vonkaamalla" tms. jotain sopivan miehistä suorapuheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi