Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenelle on tullut eniten painoa raskauden aikana?

Vierailija
15.11.2011 |

Paljonko oli lähtöpaino? Saitko kilot pois raskauden jälkeen? Tunnustatko syöneesi kahden edestä? ;)

ap:lle tuli komeat 31kg esikoista odottaessa, alkupaino oli kyllä todella heiveröinen 46kg. Minulle ei ole koskaan maistunut ruoka, olen syönyt vain elääkseni..kunnes tulin raskaaksi ja ruoka oli yhtäkkiä maailman ihanin asia ja pyöri mielessä 24/7..söin kyllä ihan kauheasti. Paino ja ruokahalu pysyi samana vielä imetysajan, sitten ruuanhimo katosi ja laihduin melkein entiselleni. Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi raskauskilojen suhteen? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi kulunut ja j.ljellä 135

Vierailija
2/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 70kg,synnäril 96kg. Nyt 3kk synnytyksestä ja paino 72kg. En ole laihduttanut,lenkkeillyt ja imettänyt vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kg esikoisesta, lähtöpaino 50kg, joo ja söin kahden edestä ja liikuin vähemmän kun ennen raskautta (olin ennen himoliikkuja) raskauskilot hävisi imettämällä pitkään.

Olen ollut raskaana 4 kertaa joka kerta on paino noussut vähintään 20kg ja joka raskauden välissä kilot on pudonneet "itsestään" (normaalilla ruokaillurytmillä, hyötyliikunnalla ja imetyksellä.)

Painoni on nyt 54kg, mutta se voisi olla 150kg...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän