Mun on pakko osallistua ryhmäterapiaan ja viedä paikka joltakin joka sinne haluaa.
Kommentit (16)
vuotta ja sit lakkaan käymästä, niin joku tilalleni tuleva ei enää pääse ryhmään sisälle kun kesken tulee.
Vittu että taas vittuttaa.
Yksilöterapian sain onneksi peruttua.
Ja vähän pakko mennä, ettei eläke mene katkolle. Vittu kun vituttaa, teen kaikkeni että pilaan sen ryhmän joka ikisen kokoontumisen.
vaan erityisen tasapainoiselta.
Ja vähän pakko mennä, ettei eläke mene katkolle. Vittu kun vituttaa, teen kaikkeni että pilaan sen ryhmän joka ikisen kokoontumisen.
ei nyt millään pahalla, mutta aika vaikealta ihmiseltä kuullostat.
ei ole ollenkaan ongelma mulle, en halua parantua epävakaudesta. Vituttaa, kun on muka pakko parantua ja mennä kerran viikossa kuuntelmaan jonkun lehmän paskanlässytystä ja niitä muita vitun pöpejä.
Ei saatana, otan tavoitteekseni pilata sen ryhmän ilmapiirin ja haukun muut osallistujat joka käynnillä.
Kun mua ei haittaa tää epävakaus itteä yhtään.
Tulee hauska vuosi, ainakin mulle, muista en tiedä enkä välitä.
johon on pakko mennä?
Ei kai semmoista voi ollakaan, sehän rikkoo intimiteettiä jos sellaiseen on PAKKO mennä.
Mä kuolisin ahdistukseen jos sellaiseen puristimeen joutuisin.
tuo jo kuulostaa epävakaan ihmisen kirjoitukselta. Tuskin siitä haittaakaan on, vaikka terapiaan menet ja ei ole tarttuvaa sairaus. Tai ehkä kannattaisi selvittää tilanne ennemmin kun täällä sadatella, jos todella on väärinymmärretty.
kyllä ihmetyttää suuresti, että joku pakotetaan vastentahtoisesti terapiaan. Terapia vaatii aina omaa motivaatiota ja sitoutumista, eihän siitä muuten mitään hyötyä ole. Ja koska vaikutat todella tasapainoiselta ihmiseltä, niin mihinkäs sinä terapiaa tarvitsetkaan.
keksimään mulle jotain muuta kelan eläkkeen vastineeksi hyväksymää tuon vitun ryhmäsession tilalle, mutta kun se psykiatri on joko oikeesti tyhmä tai sit se vaan esittää, eikä suostu ymmärtämään mun toivetta ollenkaan, jankuttaa vaan siitä vitun ryhmäterapiasta.
On kai tää elämä näin saatanan vaikeeta, kun ympärillä on pelkkiä typeryksiä.
kyllä ihmetyttää suuresti, että joku pakotetaan vastentahtoisesti terapiaan. Terapia vaatii aina omaa motivaatiota ja sitoutumista, eihän siitä muuten mitään hyötyä ole. Ja koska vaikutat todella tasapainoiselta ihmiseltä, niin mihinkäs sinä terapiaa tarvitsetkaan.
että haetut etuudet voidaan jättää hyväksymättä, mikäli potilas ei ole käyttänyt sovitusti määrättyä hoitoa? Kyllä suunniteltuun hoitosuunnitelmaan odotetaan potilaan sitoutuvan. Mutta monella tavallahan voi asiansa sössiä...
nallekortteja nostelen. Mut jos menen sinne terapiaan, heitän kaikki käytöstavat roskiin ja annan palaa kunnolla, vittuilen kaikille, kiroilen, olen aivan sekopää ja mitä sitä nyt keksikään tuossa vuoden kestävän ryhmäsession aikana.
Ainakaan ne ei saa mun epävakautta mitenkään parannettua, päinvastoin, käytös vaan pahenee terapiasessioiden ajaksi.
saanko kenkää ryhmästä? Entä jos käyn ohjaajan kimppuun?
Mut sulle 16 se ittensä tappaminen ei tekis pahaa, kokeile vaikka.
pakko mennä paikalle vaikka aion sabotoida ryhmää ja pilata kaikkien terapian jos en muuten ryhmästä eroon pääse.
Pääsis kaikki paljon helpommalla, kun mun ei olis pakko osallistua epävakaiden ryhmään.