Miten päästä alkuun lantiopohjaharjoituksissa?
Olen TOSI laiska tekemään tai edes aloittamaan. Millä ohjeilla kannattaisi aloittaa ettei homma taas tyssäisi heti alkuunsa? Jos vaikka jotain mitä voisi ihan tässä töissä koneella istuessa...
Kommentit (8)
Siis niitä lihaksiahan voi supistaa ja rentouttaa ihan vaikka siinä koneella istuessa. En kerta kaikkiaan tajua miten ihmiset voi olla niin uskomattoman laiskoja, ettei tuollaista viitsi tehdä.
pilatekseen. Kerta viikkoon riittää, tulee varmasti tehtyä ja ON tehokasta.
Siis niitä lihaksiahan voi supistaa ja rentouttaa ihan vaikka siinä koneella istuessa. En kerta kaikkiaan tajua miten ihmiset voi olla niin uskomattoman laiskoja, ettei tuollaista viitsi tehdä.
Olen ostanut isot smartballsit ja harjoittanut niillä lihaksia. Alusta asti olen pystynyt vaivatta pitämään kuulat sisälläni ja tuntuu että treeni sujuu kuin vettä vain. Siitä huolimatta mulla lirahtelee pissa toisinaan housuun, esim. ponnistellessa. Teenkö jotain väärin vai onko aika vaihtaa pienempiin kuuliin? Onko olemassa pieniä kuulia joissa olisi naru? En oikein uskalla ostaa kuulia joissa ei ole narua, jos jää jumiin sisälle.
Se on sun oma kroppa, oma terveys, oma seksuaalisuus, oma virtsanpidätyskyky, oma elämänlaatu loppuelämäsi ajan. Ei jumalauta, en vaan voi tajuta miten ihmiset voi olla niin uskomattoman saamattomia.
Olen ostanut isot smartballsit ja harjoittanut niillä lihaksia. Alusta asti olen pystynyt vaivatta pitämään kuulat sisälläni ja tuntuu että treeni sujuu kuin vettä vain. Siitä huolimatta mulla lirahtelee pissa toisinaan housuun, esim. ponnistellessa. Teenkö jotain väärin vai onko aika vaihtaa pienempiin kuuliin? Onko olemassa pieniä kuulia joissa olisi naru? En oikein uskalla ostaa kuulia joissa ei ole narua, jos jää jumiin sisälle.
vähän kuin lenkille lähtö (toki tajuan, että paaaljon vähemmän vaivalloista). Että ei jotenkin viittis aloittaa, vaikka tietää, että siitä on hyötyä ja tekemisen jälkeen olo on jopa hyvä.
Toinen juttu oli, etten oikein tiennyt että paljonko niitä pitää tehdä, että olisi hyötyä. Sitten vaan havahduin, että teen saakeli vaikka 20 kerralla, parempi sekin kuin ei mitään! Sitten tulee äkkiä tuntuma, että tuntuuko se missään vai pitäisikö samalla istumalla (heh) tehdä vielä 20 lisää.
tehdä ne aina, kun asia tupsahti mieleen! :D Eli nyt kun asia pyörii mielessäsi, teet heti. Teet esim. 10 hidasta, 10 nopeaa, 10 hidasta, 10 nopeaa. Kyllä sen tuntee sitten äkkiä, kun alkaa olla liian helppoa.
Koita siinä olla miettimättä sitten... Ja taas ne tulee mieleen, ja taas pitää rutistaa! ;) Kyllä tulee tehokasta...