Tunnen yhden opettajan, joka elää kaksoiselämää.
Hän on päällisin puolin tavallinen, kunnollinen vaimo ja kahden lapsen äiti, työskentelee yläasteella. Hän on tyylikäs ja kaunis, ei ihan keskiverto opettaja siinä mielessä. Satun tietämään, että hän pettää miestään satunnaisten miesten kanssa, vakipanojensa lisäksi. Olen nähnytkin hänet muutaman kerran, en varsinaisesti jutellut. Huvittaa, että hän ei tiedä, että minä tiedän hänestä "kaiken". Toisaalta tekisi mieli paljastaa hänet kaikille, toisaalta asia ei kuulu minulle, ja "näytelmää" on hauska seurata. Mitä itse tekisir minuna?
Kommentit (26)
omasta elämästään ja minä kuuntelen?
ap
Katsonhan minä telkkariakin. Eikös uteliaisuus ole luonnollista? Juttuun liittyy myös ystävyys: minulle läheinen ihminen haluaa kertoa jollekin, eli minulle, tapahtumista.
apja keskittyisin siihen kuuluisaan omaan elämään!!
kuhan et muuten puutu asiaan.
yhden opettajan, joka viettää kaksoiselämää! Nimittäin itseni...
Ja yks mun kollega polttaa kun on juomassa! Apua...
yksinäsi seuraamalla kiemuroita. Mitäpä tuota eteenpäin kertomaan.
yhden asiaan läheisesti liittyvän ihmisen kanssa kylläkin, useasti. En minä halua kenenkään elämää pilata, on vain sellainen lapsenomainen "minulla on salaisuus" -tunne. Juttua on kyllä ollut hauska seurata, sillä omassa elämässäni ei tapahdu mitään jännittävää.
aptietämään että pettää, olet siis myös heidän parisuhteestaan ja sen rajoista heidän kanssaan jutellut?
LOL, onx jollai maikal niinqu sexiiki jonku äijän kaa?
En ois ikinä uskonu! :-P
t. itekki maikka
Uskomatonta, mitä nämä palstat oikein pitävät sisällään. Ap, elämäsi on turhaa ja tyhjänpäiväistä. Hanki harrastus, onni tai elämänsisältö niin ei tarvitse tällaisia tarkkailuja harrastaa.
Opettajan ammatilla ei ole mitään tekemistä itse pettämisen kanssa. Kaikissa ammattiryhmissä petetään (lääkäreissä varmaan eniten, kyttäätkö kulmilla niitäkin?)
Naisella on avioliitossa puutostila ja pettää kroonisesti, niin moni muukin tekee.
Olet stalker. Pelottavaa ajatella että tällaisia on.