Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen yhden opettajan, joka elää kaksoiselämää.

Vierailija
14.11.2011 |

Hän on päällisin puolin tavallinen, kunnollinen vaimo ja kahden lapsen äiti, työskentelee yläasteella. Hän on tyylikäs ja kaunis, ei ihan keskiverto opettaja siinä mielessä. Satun tietämään, että hän pettää miestään satunnaisten miesten kanssa, vakipanojensa lisäksi. Olen nähnytkin hänet muutaman kerran, en varsinaisesti jutellut. Huvittaa, että hän ei tiedä, että minä tiedän hänestä "kaiken". Toisaalta tekisi mieli paljastaa hänet kaikille, toisaalta asia ei kuulu minulle, ja "näytelmää" on hauska seurata. Mitä itse tekisir minuna?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni sinun moraalisi on löyhemmällä pohjalla, jos hekumoit sillä, että pilaat toisten ihmisten elämän.

Vierailija
2/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa opettajat.

Itse tiedän aivan samanlaisen... Olisikohan sama? Tuskin, koska tuntemasi on vain yksi monista.

Eri asia onko tehtäväsi paljastaa, todennäköisesti et ole ainoa asian havainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämään että pettää, olet siis myös heidän parisuhteestaan ja sen rajoista heidän kanssaan jutellut?

Vierailija
4/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden asiaan läheisesti liittyvän ihmisen kanssa kylläkin, useasti. En minä halua kenenkään elämää pilata, on vain sellainen lapsenomainen "minulla on salaisuus" -tunne. Juttua on kyllä ollut hauska seurata, sillä omassa elämässäni ei tapahdu mitään jännittävää.

ap

tietämään että pettää, olet siis myös heidän parisuhteestaan ja sen rajoista heidän kanssaan jutellut?

Vierailija
5/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa opettajat. Itse tiedän aivan samanlaisen... Olisikohan sama? Tuskin, koska tuntemasi on vain yksi monista. Eri asia onko tehtäväsi paljastaa, todennäköisesti et ole ainoa asian havainnut.

Vierailija
6/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoiselämää viettävät sairaanhoitajan. Jei.....

o__O

Vierailija
7/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariskunnan kanssa tietenkään jutellut, mutta

yhden asiaan läheisesti liittyvän ihmisen kanssa kylläkin, useasti.

et edes varmuudella tiedä, petetäänkö parisuhteessa vai ei.

Vierailija
8/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen, pitkä ja hoikka, ulospäinsuuntautunut. Kaksi lasta, asunto myynnissä (isompi asunto haussa)...

Vierailija
9/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariskunnan kanssa tietenkään jutellut, mutta yhden asiaan läheisesti liittyvän ihmisen kanssa kylläkin, useasti.

et edes varmuudella tiedä, petetäänkö parisuhteessa vai ei.

Vierailija
10/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnosta en tiedä. Tämä on naisellinen tyyppi. Isot timanttisormukset. En usko samaksi.

ap

Sporttinen, pitkä ja hoikka, ulospäinsuuntautunut. Kaksi lasta, asunto myynnissä (isompi asunto haussa)...

Vierailija
11/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut. Tämä opettaja on tehnyt aika huikeita petoksia. Eräissä isoissa ravintolajuhlissa vuosi sitten hän oli sanonut miehelleen, että menee tapaamaan tuttuja, oli puoli tuntia omilla teillään ja meni yläkertaan hotellihuoneeseen vakkarinsa kanssa. Mies pelasi hyväuskoisena kaverinsa kanssa pelipöydässä.

ap

Vierailija
12/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka muuten sopisi kuvauksiin, paitsi ettei ole pitkä, eikä käytä juurikaan koruja :)

Mutta kuten joku jo sanoikin, niin mitäpä sinä hänen ja miehensä suhteesta tiedät. Parempi olla puuttumatta, jos et ole miehen etkä naisen läheinen ystävä.

Vierailija
13/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle läheistä ihmistä. Mutta tuskin niin voi tapahtua. Nuo sormukset olivat muuten vihki- ja kihlasormus...

ap

Vierailija
14/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakipano myös opettaja?

Vierailija
15/26 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakipano myös opettaja?

Vierailija
16/26 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt on niin erikoista ap:n mielestä? Se, että joku pettää puolisoaan vai se, että pettäjä onkin opettaja? Vai se, että nyt on tiedossa salaisuus?

J-Ä-N-N-Ä-Ä!

Vierailija
17/26 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään jotenkin ei-ihmisinä (esikuvia, esimerkkejä muille), joilla ei ole oikeasti elämää... Ap:lle veikkaan kyllä jännimmän jutun olevan itse tieto, ja luulo siitä että on ainoa joka asiasta tietää.

Millä paikkakunnalla?

Vierailija
18/26 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että ristiriita henkilön arkielämän, julkisen kuvan ja salaisen elämän välillä on niin suuri. Ei siinä mitään jännää olisikaan, jos koko kuvio olisi julkinen. Kiinnostavaa on sekin, että saan pikkuhiljaa lisätietoa, niin kuin kirjaa lukisin. Kaupungissa tapahtuu tämä, ei Helsingissä.

ap

tässä nyt on niin erikoista ap:n mielestä? Se, että joku pettää puolisoaan vai se, että pettäjä onkin opettaja? Vai se, että nyt on tiedossa salaisuus? J-Ä-N-N-Ä-Ä!

Vierailija
19/26 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskittyisin siihen kuuluisaan omaan elämään!!

Vierailija
20/26 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonhan minä telkkariakin. Eikös uteliaisuus ole luonnollista? Juttuun liittyy myös ystävyys: minulle läheinen ihminen haluaa kertoa jollekin, eli minulle, tapahtumista.

ap

ja keskittyisin siihen kuuluisaan omaan elämään!!