Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti miehesi muuttui kärttyiseksi jos ei saa seksiä?

Vierailija
14.11.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua multa seksiä, runkkailee pari kertaa päivässä niin pysyy hyvällä tuulella koko ajan. Katselee sitten muun ajan nuoria kauniita naisia salilla ja treeneissä.

Vierailija
2/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole muuttunut kärttyisäksi ainakaan seksinpuutteen vuoksi, koska pihtaaminen ei kuulu tapoihimme.

Aina ei innosta (sairaus, väsymys), mutta kyllähän sen toinen tajuaa eikä ala kärttyisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää.

Vierailija
4/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää seksin jälkeen on hyvällä tuulella ja sitten rupeaa pipo kiristämään.

Vierailija
5/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua huvittaa aina, ku mies hermostuu oikeesti heti, jos ei tuu seksiä sillon kun haluaa. Ollaan aika aktiivisia ja seksiä melkeen aina kerran pari päivässä, mutta joskus jos ei itellä huvita niin möksähtää välittömästi, mutta toisaalta minäki saatan möksähtää, jos toinen ei jostai syystä heti halua.

Vierailija
6/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kärttyisä. Minä sensijaan alan myös kiukutella jos viikkoon ei ole ollut äksöniä.

Vierailija
7/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä muutun,kun en saa kun kerran kuukaudessa ahkerimmillaan.mormisti saan vain kerran parissa kuukaudessa. :(

Vierailija
9/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, kun en ole koskaan häntä nähnyt kärttyisenä seksinpuutteen takia.

Ilmeisesti meillä homma toimii, ku mies yleensä aina hyvällä tuulella:)

Vierailija
10/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä siitä syystä miestä vielä kärttyisenä nähnyt! =D Harrastellaan kyllä aktiivisesti useamman kerran viikossa, molemmilla on toki "lupa" kieltäytyä jos ei huvita eikä toinen siitä loukkaannu, koska seksiä on kuitenkin sen verran paljon, ettei yksi kieltäytyminen tunnu missään...

Vierailija
11/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaaan, että nyt olisi pakko antaa (vaikka en välttämättä haluaisi) jotta ei olisi niin kiukkuperse :DD ja joo meillä on seksi sellainen asia josta en todellakaan nauti, saan orkkuja vain ite niitä itselleni antamalla :) säälittävää eikö?? :)

Vierailija
12/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on mennyt noin 1,5v ja ihan on kuten ennenkin.

Vierailija
13/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen seksihalujen mukaan. Joten hän on tyytyväinen. Minä vonkaan useammin.

Koska minulle 3-4 kertaa vikko olisi ihanne tilanne, miehelle pari kertaa viikossa. Joten tämän kanssa tasapainoillaan.

Eli minä kärttyän jo viikon tauon jälkeen, joita onneksi ei ole kuin menkkojen tai työreissujen vuoksi.

Ei mieskään pitkiä taukoja halua. Ja molemmat pidämme seksistä, mutta tarpeemme ovat hiukan erit, mutta olemme löytäneet siihen jonkinlaisen tasapainon vuosien varrella.

Vierailija
14/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu aina olevan oletus että se menee noin päin.Meillä mies ei halua kuukausiin ja minä olen kärttyisä viimeistään sen yhden kuukauden jälkeen.

Vierailija
15/15 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat kiukuttelee n. 3-4 päivän jälkeen jos ei syystä tai toisesta olla päästy harrastamaan seksiä.